صلح اسرائیل امارات اسراییل

یک شبکه تلویزیونی اسرائیلی با پخش ترانه‌ای که در آن دو فرد در نقش نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و ولی‌عهد ابوظبی سوار بر بال جنگنده اف-۳۵ هستند، توافق صلح با ابوظبی را به سخره گرفت.

به گزارش مشرق، کانال «۱۲» تلوزیون رژیم صهیونیستی با پخش ترانه‌ای، توافق صلح «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و «محمد بن زاید» ولی‌عهد ابوظبی را به سخره گرفت.

بیشتر بخوانید:

تحلیلگر کویتی: مردم از عادی‌سازی روابط امارات و تل‌آویو ناراضی‌اند

شبکه خبری «قدس» با انتشار این ویدیو و ترجمه عربی از آن نوشت، یک «شبکه اسرائیلی» محمد بن زاید را به سخره گرفته است. در این فیلم دو فرد در نقش نتانیاهو و بن زاید نمایش داده می‌شود که عاشقانه کنار یکدیگر نشسته و در حال خواندن آواز صلح هستند اما آنها در حالی می‌گویند، صلح به ارمغان آورده‌اند که روی بال جنگنده نظامی اف-۳۵ نشسته‌اند و تکرار می‌کنند «صلح جدید... هواپیمای جدید».

بیشتر بخوانید:

این است اهداف بزرگ اسرائیل در امارات+عکس

در بخش دیگر این ترانه، در کنایه‌ای نسبتا آشکار و با تشبیه دُبی به شهرک‌های اسرائیلی اطراف نوار غزه آمده است که رژیم صهیونیستی برای ساکنان اطراف دبی نیز آرامش به همراه خواهد آورد. اشاره این جمله به ناتوانی رژیم صهیونیستی در فراهم‌کردن امنیت و آرامش برای شهرک‌های مرزی با نوار غزه است که تل‌آویو هنوز نتوانسته در مقابل موشک‌های مقاومت غزه از آن‌ها محافظت کند.

دانلود

در این ویدیو، چهره بازیگر نقش بن زاید بسیار بد گریم شده، از سوی دیگر، بن زاید همچون زنی که در کنار مردی صهیونیست قرار گرفته عاطفی و عاشقانه جلوه داده شده است.

رژیم صهیونیستی و امارات ۲۳ مرداد با وساطت آمریکا، بر سر عادی‌سازی روابط بین خود به توافق رسیدند و قرار است طی چند ماه آینده، سفارتخانه‌ها باز و این توافق نیز در کاخ سفید قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا امضا شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    22 2
    خوبه خودشونم خودشونو قبول ندارن
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    14 4
    خرانی در جلد ادم
    • SE ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
      18 2
      شیاطین در جلد ادم
  • امین NL ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    15 0
    خاک بر سرت بن زاید
  • Sam IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    1 18
    چه جالب چقدر آزادن انتقاد کنن
  • خلیج پارس iran IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    8 1
    تحقیر و به سخره گرفتن شیخک های نفتخور حاشیه خلیج پارس توسط غربی ها و صهیون ها برای شیوخ عرب منطقه عادی است به هیچ عنوان به روی خود هم نمی آورند ، پیمان دوستی و ارتباط کشورک های کوچک و تازه تاسیس عرب با رژیم صهیونیستی اسرائیل همچون پیمان دوستی و عشق بین گرگ درنده و گوسفند مضحک و خنده دار هست !
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    4 0
    ای خاک برسر این شیوخ شیخک شکم باره وزن باره ومفت خورجزیره نشین اطراف خلیج همیشه فارس
  • امیر IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    7 0
    در پشت پرده عادی سازی این دو کشور برنامه‌های خطر ناکی وجود دارد که وقتی این سازش را با مصر مقایسه کنیم اسرائیل چرا بجای خوشحالی آن را جدی نگرفته و این جای سوال است مسؤلین ایران حتما برنامه‌های مناسبی دارند تا این جرثومه فساد در این منطقه جای پای محکم نکند و روی مردم منطقه کار کند. به امید دفن کردن صهیونیست. انشاالله به یاری خدا.
  • حسین از تنگه ابو غر یب ایران IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    0 0
    سران نادان عرب واحمق خلیج فارس. از فرط بدبختی دست به دامان آمریکا شده اند تا جنگنده اف ۳۵ به آنهابدهند ‌آنها برای گرفتن این هواپیما ها حاضرند هرکاریکه آمریکا میخواهد انجام دهندازجمله رابطه باکثیف ترین موجودات نحس خلقت یعنی مردم بیشرف صهیونیسم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس