کد خبر 1116618
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۴
فراکسیون روحانیت

فراکسیون روحانیت مجلس با صدور بیانیه‌ای آورده است: انتشار تصاویر توهین آمیز به پیامبر اسلام (ص) توسط مجله«شارلی ابدو» نشان از عمق جهالت و حماقت گردانندگان این نشریه موهن است.

به گزارش مشرق، فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت توهین مجله«شارلی ابدو» به پیامبر اکرم(ص)، آورده است:  ما این اقدامات را، تحریک آمیز و توهین به ارزش های اسلامی و عقاید حدود دو میلیارد مسلمان در جهان قلمداد می‌­کنیم و از دولتمردان کشورهای غربی می‌­خواهیم تا به صورت قاطع از این کارها جلوگیری نمایند و در غیر این صورت، خود را در برابر خشم انقلابی ملت­‌های مسلمان و آزاده جهان بدانند.

بیشتر بخوانید:

مردم مقصر اصلی توهین به پیامبر اسلام را استکبار جهانی خواندند

متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

انبیاء خورشیدهای تابان عالم بشریت هستند که هر کدام بخشی از رسالت عظیم انسان­سازی را دنبال کرده و چراغ هدایت بشر را در دست گرفته­اند. دین مبین اسلام حرمتی عظیم برای یکایک ادیان ابراهیم و انبیاء و رسولان الهی قائل است و سراسر قرآن کریم، سرشار از تکریم و تعظیم این انوار قدسی است.

مع الاسف جهالت مدرن که در تمدن منحط غربی تبلور یافته است، به بهانه آزادی خودش به عنوان یکی از موانع، سد راه آزادی بشر از قید و بند نفسانیت و انحطاط اخلاقی بشر شده است. انتشار تصاویر توهین آمیز به پیامبر اسلام (ص) توسط مجله «شارلی ابدو» اقدامی موهن است که به هیچ بهانه­‌ای قابل پذیرش نیست و نشان از عمق جهالت و حماقت گردانندگان این نشریه موهن و سیاستمداران حامی ایشان می‌باشد.

هرگونه اهانت و بی احترامی به پیامبر مکرم اسلام و سایر پیامبران الهی به هیچ وجه قابل قبول نیست و چنین اقداماتی موجب جریحه دارشدن احساسات موحدان عالم اعم از مسلمان و مسیحی و کلیمی می­‌شود.

ما این اقدامات را، تحریک آمیز و توهین به ارزش های اسلامی و عقاید حدود دو میلیارد مسلمان در جهان قلمداد می‌­کنیم و از دولتمردان کشورهای غربی می‌­خواهیم تا به صورت قاطع از این کارها جلوگیری نمایند و در غیر این صورت، خود را در برابر خشم انقلابی ملت­‌های مسلمان و آزاده جهان بدانند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • RO ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    1 1
    چه عجب بعد از چند روز صدای شما هم در آمد
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    0 0
    مسلمان ۱.۵ میلیارد است که ۹۹ درصدش هم اسما مسلمان است دو میلیارد هم مسیحی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس