کد خبر 1116492
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
کیانی: نویدکیا با بازیکنان رفیق است/ امیدوارم او مثل دوران بازی‌گری‌اش موفق باشد

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان ابراز امیدواری کرد سرمربی جدید این تیم در لباس مربی‌گری مثل دوران بازی‌گری‌اش موفق عمل کند.

به گزارش مشرق، مهدی کیانی، کاپیتان تیم فوتبال سپاهان درباره شرایط این تیم اظهار کرد: در هفته گذشته تمرینات خوبی انجام دادیم. خدا را شکر همه آماده‌ایم. ان‌شاءالله که در لیگ قهرمانان بدرخشیم.

او درباره بازگشت ساکت و نویدکیا به سپاهان هم بیان کرد: سپاهان چندین سال با مدیریت آقای ساکت جام‌های زیادی را کسب کرد و مدیر کارکشته و زحمت‌کشی است. نویدکیا هم اسطوره سپاهان است و جوانی‌اش را برای این باشگاه گذاشته است. به هر دو نفر تبریک می‌گویم. امیدوارم با حضور این دو عزیز روزهای خوب سپاهان هم رقم بخورد.

او ادامه داد:‌ نویدکیا با بازیکنان رفیق است و بازیکنان را درک می‌کند. امیدوارم مثل دوران بازی‌گری‌اش بتواند مربی خوبی هم باشد و سالیان سال برای سپاهان مربی‌گری کند.

بیشتر بخوانید:

نویدکیا ستاره محبوب قلعه نویی را خواست

کیانی درباره لیگ قهرمانان هم گفت: تیم‌ها در این مسابقات با تمام قدرت می‌آیند. هر تیمی کمتر اشتباه کند می‌تواند از گروه صعود کند. این مسابقات با بازی‌های لیگ فرق می‌کند و باید تمرکز زیادی داشته باشیم. ان‌شاءالله نتایج خوبی بگیریم. ما امسال آنطور که باید در لیگ و جام حذفی خوب نبودیم و الان تمام تمرکزمان روی لیگ قهرمانان است و می‌خواهیم با صعود دل هواداران را شاد کنیم.

کاپیتان سپاهان درباره خریدهای حریفان سپاهان در لیگ قهرمانان هم گفت: جذب بازیکن به عهده باشگاه و کادر فنی است اما تیم‌ها با تمام قدرت به این مسابقات می‌آیند. چند بازیکن ما هم که قرضی جدا شده بودند به تیم برگشته‌اند و چند بازیکن خیلی خوب را جذب کردیم. ما یک تیم کاملیم و اگر خودمان باشیم برای همه تیم‌ها یک رقیب سرسخت هستیم. باید با روحیه و تمرکز بالا به مسابقات برویم.

او درباره وضعیت قراردادش با این باشگاه هم توضیح داد: من یک سال دیگر با سپاهان قرارداد دارم .فعلا تمرکزمان روی لیگ قهرمانان آسیا است.  ان‌شاءالله بعد از صعود درباره وضعیت قراردادم صحبت می‌کنیم.

کیانی در پایان اظهار کرد: من از قلعه‌نویی، تابش، نیکفر و هیات مدیره تشکر می‌کنم که برای این تیم زحمت کشیدند. ان‌شاءالله که همیشه موفق و تندرست باشند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس