کد خبر 1116442
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱

مسئله‌ی چگونگی تعمیر تلویزیون و به طور کلی نیاز به مرکز معتبری برای تعمیر تلویزیون، چالشی است که هر فردی در زندگی خود، حداقل برای یک بار هم که شده با آن برخورد می‌کند. مواردی از جمله: سیاه شدن تصویر تلویزیون، روشن نشدن تلویزیون، سوختن بک لایت تلویزیون و... مشکلاتی است که ترس‌های زیادی را برای ذهن بسیاری از خانواده‌ها به وجود می‌آورد.

همچنین اوضاع نامساعد اقتصادی جامعه نیز مزید بر علت شده است که تعمیر تلویزیون در مراکز معتبر و قابل اعتماد به دغدغه‌ای مهم تبدیل شود؛ چرا که قیمت‌های سرسام آور تلویزیون و دیگر لوازم خانگی، رشدی غیرقابل تصور و ده‌ها برابری را تجربه کرده است و امکان خرید دوباره‌ی تلویزیون برای بسیاری از افراد، به خصوص در مارک‌های معتبری چون ال جی، سامسونگ، دوو، ایکس ویژن و... بسیار سخت شده است.

اما در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی و نیاز به یک تعمیر راحت و بی‌دردسر برای تعمیر تلویزیون ال جی، سامسونگ و... چه راهکاری مد نظر دارید؟! در پاسخ می‌توان گفت که اگر کمی باهوش‌تر باشید، می‌توانید بدون صرف هیچگونه انرژی و زمانی، یک تعمیرگاه تعمیر تلویزیون معتبر را در خانه‌ی خود در دسترس داشته باشید. چرا که نه؟! با ما همراه باشید.

گام اول در تعمیر تلویزیون الجی

برداشتن گام اول به طور صحیح، اولین مسئله در تعمیر تلویزیون ال جی خواهد بود. این بدین معناست که ابتدا بایستی به تعمیرکاران زبده و ماهری رجوع کنید که به طور کامل به جدیدترین و به‌ روزترین تکنولوژی‌های مربوط به تلویزین ال جی و مدل‌های دیگر تسلط کافی داشته باشند و با در اختیار داشتن تجهیزات حرفه‌ای عیب یابی، مشکل را به جهت تعمیر تلویزیون ال جی به درستی تشخیص دهند.

چنانچه تعمیر تلویزیون خود را به افراد ناکارآمد و مراکز غیرمجاز تعمیر تلویزیون بسپارید، این امکان وجود دارد که عیب یابی به درستی انجام نگرفته و به علت تعمیرات اشتباه، دیگر بخش‌ها و قطعات تلویزیون الجی نیز دچار آسیب‌های جدی شود و دستگاه به طور کامل سوخته و معیوب شود!

به این خاطر است که تشخیص صحیح ابتدایی، مهمترین رکن یک تعمیر تلویزیون حرفه‌ای محسوب می‌شود. اما تلویزیون ال جی ممکن است دچار چه مشکلاتی شود؟! و برای تعمیر تلویزیون ال جی چه کاری باید انجام داد؟!

سیاه شدن تصویر تلویزیون ال جی؛ چرا و چگونه؟!

اگر شما نیز دچار مشکل سیاه شدن تصویر تلویزیون ال جی و یا بروز لکه‌های سیاه بر روی دستگاه تلویزیون خود شدید، کافیست نگرانی را کنار گذاشته و با دریافت مشاوره‌های ویژه از کارشناسان زبده‌ی تعمیر تلویزیون، علت را جویا شوید. چنانچه شما نیز با چنین مشکلی مواجه شدید، بد نیست بدانید که این مشکل می‌تواند به طور مستقیم به نوع دستگاه و تکنولوژی به کار رفته در آن ارتباط داشته باشد.

مشکل سیاه شدن تصویر تلویزیون ال جی می‌تواند به یکی از دلایل: خرابی پنل تلویزیون، خرابی و فرسودگی بک لایت و همچنین مردگی و سوختگی پیکسل‌های مربوط به تلویزیون ال جی، مربوط باشد. هر کدام از این اتفاقات زمانی که رخ دهد، می‌تواند مشکل سیاه شدن تصویر تلویزیون به طور کامل و همچنین ایجاد لکه‌های سیاه بر روی تلویزیون ال جی را به وجود بیاورد.

علت سوختن بک لایت چیست؟!

سوختن بک لایت دستگاه، یکی از مشکلات رایج در خرابی تلویزیون است که می‌تواند در ایجاد لکه‌های سیاه بر روی انواع صفحه‌ی نمایشگر و همچنین روشن و خاموش شدن نابه‌هنگام تلویزیون موثر باشد و همواره در تعمیر تلویزیون بایستی مورد توجه تعمیرکاران قرار گیرد.

علت سوختن بک لایت تلویزیون ال جی

نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید، این است که چنانچه با چنین مشکلی روبرو شدید، فوراَ برای رفع این نقص و تعمیر تلویزیون اقدام کنید؛ چرا که فرسودگی و معیوب شدن بک لایت می‌تواند به نوعی مثل یک میکروب به تمامی بخش‌های دستگاه سرایت کند و با پخش ولتاژ لامپ‌های معیوب در بین لامپ‌های سالم، زمینه ساز وارد آوردن آسیب‌های جدی به تمامی تکنولوژی صفحه‌ی نمایشگر شود!

چند علت شایع خرابی بک لایت تلویزیون ال جی

علت سوختن بک لایت تلویزیون ال جی متفاوت است اما چند امر شایع آن را برای شما توضیح می دهیم. اولین علت سوختن بک لایت تمام شدن عمر ال ای دی های بک لایت می باشد. عمر ال ای د ی های بک لایت تقریبا بین 4 تا 6 سال می باشد. بعد از آن بهتر است که بک لایت به طور کامل تعویض شود. با تعویض کامل بک لایت تلویزیون شما چند سال بدون مشکل کار می کند. 

یکی دیگر از دلایل خرابی بک لایت هماهنگ نبودن برد پاور با  بک لایت می باشد. به این صورت که آمپر و ولت برد پاور نسبت به ال ای دی های بک لایت زیاد است و باعث خراب بک لایت می شود. با انجام اصلاحیه بر روی بک لایت مشکل حل می شود.

علت روشن نشدن تلویزیون ال جی چیست؟!

علاوه بر تمام دلایل عنوان شده، معیوب شدن و سوختگی پیکسل صفحه‌ی نمایشگر نیز می‌تواند از دلایل روشن نشدن تلویزیون ال جی و سیاه شدن تصویر تلویزیون باشد که پس از بروز آن، سریعاَ بایستی عملیات تعمیر تلویزیون آغاز شود. در حقیقت اگر این مشکل در پروسه‌ی تعمیر تلویزیون به طور صحیح عیب یابی شود، با عوض شدن قطعه و قرارگیری قطعه‌ی اورجینال، به راحتی قابل حل شدن است. ناگفته نماند که تمامی غول‌های صنعت ساخت تلویزیون مانند ال جی، سامسونگ، ایکس ویژن و... در سالیان اخیر تلاش کرده‌اند که با تولید تکنولوژی‌های نوین و قدرتمند، قطعات مربوط به پیکسل تلویزیون را ارتقا داده و عمر بیشتر و کاهش معیوب شدن پیکسل را برای کاربران به ارمغان بیاورند.

همچنین علت روشن نشدن تلویزیون و سیاه شدن تصویر تلویزیون را می‌توان در فرسودگی پنل دستگاه نیز جستجو کرد و به نوعی با توجه به عمر کوتاه پنل دستگاه، این بخش را می‌توان به عنوان پاشنه‌ی آشیل دستگاه معرفی کرد. در حقیقت با معیوب شدن لیکوئید یا بخش ماژور دستگاه، پنل تلویزیون دچار آسیب جدی شده و کارکرد عادی دستگاه را با اختلال روبرو می‌کند و سبب سیاه شدن تصویر تلویزیون و روشن نشدن کامل تلویزیون می‌شود که البته با انجام تعمیر تلویزیون به طور صحیح و تعویض قطعه اورجینال، این مشکل نیز به راحتی قابل حل می‌باشد.

تعمیر تلویزیون ال جی در منزل و آسودگی خیال مشتریان از دریافت خدمات ویژه

چه بخواهید مشکل آب خوردگی تلویزیون داشته باشید و چه بخاطر سیاه شدن تصویر تلویزیون، به دنبال تعمیر تلویزیون خود باشید؛ با مجموعه تکنیک TV یک راه فوق العاده مناسب، تحت عنوان «تعمیر تلویزیون در خانه» پیش رویتان است. بله... تعمیر تلویزیون ال جی در خانه‌ی مشتریان، بیش از چیزی که بتوانید تصور کنید، مزایای فوق العاده‌ مثبتی در پی خواهد داشت. از جمله اینکه:

  • کاهش هزینه: تعمیر تلویزیون در خانه، نیاز به هرگونه حمل و نقل تلویزیون را از بین خواهد برد و موجب کاهش هزینه‌هایتان خواهد شد.
  • کمترین زحمت برای مشتری: شما نیاز به هیچگونه تهیه‌ی قطعات جانبی نخواهید داشت و کارشناسان تعمیر تلویزیون، تمامی قطعات اورجینال را به جهت تعمیر، به همراه خود خواهند آورد. این اتفاق موجب می‌شود که خانواده‌ها، ترس خرید قطعات تقلبی از بازار را نیز نداشته باشند و وقتشان نیز در تهیه‌ی قطعات اورجینال به جهت تعمیر تلویزیون، به هدر نرود. همچنین اینکه هیچگونه کار اضافه و تهیه‌ی ابزار آلات بر عهده‌ی مشتری نخواهد بود و کارشناسان تکنیک TV، تمامی ابزارآلات را به جهت تعمیر تلویزیون با خود به همراه می‌آورند.
  • آموزش: کارشناسان تکنیک TV، پس از تعمیر تلویزیون ال جی، تمامی موارد لازم را به جهت افزایش طول عمر دستگاه به مشتریان آموزش خواهند داد.
  • رعایت سلسله مراتب تعمیر تلویزیون: مراحل تعمیر تلویزیون به طور کامل به اطلاع مشتریان خواهد رسید و پس از اجازه‌ی کارفرما، مراحل تعمیر تلویزیون ال جی یک به یک انجام خواهد شد.
  • بهترین قیمت تعمیر تلویزیون: تمامی هزینه‌های مربوط به تعمیر تلویزیون و تعویض قطعه‌ی اورجینال، به اطلاع مشتریان خواهد رسید و تخفیف‌های لازم در راستای «تعمیر تلویزیون با قیمت‌های مقرون بصرفه»، برای مشتری اعمال خواهد شد.
  • عدم آسیب: ارسال کارشناس از سوی موسسه‌ی تکنیک TV، موجب می‌شود که تعمیر تلویزیون در محل قرارگیری آن انجام بگیرد و از هرگونه آسیب‌ ناشی از حمل و نقل و جابجایی دستگاه (خوردگی، جابجایی و گم شدن قطعات تلویزیون، شکستگی قاب و قطعات و...) جلوگیری شود.
  • مشاوره رایگان: همچنین مشتریان به راحتی می‌توانند تمامی نقطه نظرات و اطلاعات مربوط به تعمیر تلویزیون در گذشته را به اطلاع کارشناس اعزامی برسانند و مشاوره‌های تخصصی لازم را از کارشناسان تکنیک تی وی دریافت نمایند.

تعمیر تلویزیون در منزل

  • گارانتی تعمیر تلویزیون ال جی: تمامی امور مربوط به تعمیر تلویزیون از سوی کارشناسان تکنیک TV به مدت سه ماه گارانتی شده و کلیه‌ی اصلاحات احتمالی دستگاهتان، به صورت رایگان انجام خواهد شد.
  • آب خوردگی تلویزیون: در صورت آب خوردگی دستگاه، کارشناسان تکنیک TV با دارا بودن به روزترین دستگاه فلت زن، تعمیر تلویزیون آب خورده را نیز با بهترین کیفیت ممکن مورد بررسی قرار می‌دهند.

مشاوره تخصصی و قدرتمند کارشناسان تکنیک TV را در تعمیر تلویزیون به همراه داشته باشید.

تیم تخصصی تکنیک TV، آماده‌ی ارائه‌ی مشاوره‌های تخصصی در زمینه‌های مختلف تعمیر تلویزیون ال جی و دیگر برندهای مطرح جهان می‌باشد. این حق مشتریان است که در رابطه با چگونگی تعمیر تلویزیون، چگونگی اعزام کارشناسان زبده و همچنین هزینه‌های مربوط به تعمیر TV ال جی، اطلاعات کاملی را دریافت نمایند؛ از این رو تیم تخصصی تکنیک TV، همواره بر کسب اطلاعات کامل و کاربردی، پیش از اعزام کارشناسان تأکید داشته و مشتریان را به برقراری تماس تلفنی جهت کسب اطلاعات مورد نیاز تشویق می‌کنند.

**این محتوا تبلیغاتی است**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    0 0
    مشرق جان تو هم بله! صدا و سیما که وسط تبلیغات مقداری فیلم تکراری پخش میکنه شما میخواهید وسط تبلیغات مقداری مطلب سیاسی پخش کنید؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس