کد خبر 1116416
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
امید واهی باشگاه پرسپولیس به هواداران برای حفظ علیپور

سرپرست باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر با انداختن توپ تمدید قرارداد به زمین علیپور سعی می کند وی را مقابل هواداران قرار بدهد.

به گزارش مشرق، علی علیپور پس از دو دور مذاکره با باشگاه پرسپولیس سرانجام یکشنبه با انتشار یک پست در صفحه اینستاگرام خود با این تیم و هوادارانش خداحافظی کرد.

با این وجود از روز گذشته اخبار شائبه برانگیزی منتشر شد که مدیران پرسپولیس بار دیگر مذاکره با این بازیکن را آغاز کرده و در صورت به توافق رسیدن، بهترین گلزن سال های اخیر پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا هم این تیم را همراهی می کند.

نکته عجیب اینجا است مهدی رسول پناه که سه روز قبل در واکنش به اعتراض هواداران نسبت به جدایی علیپور مقابل ساختمان باشگاه پرسپولیس به شکلی با انداختن توپ به زمین علیپور اعلام کرد وی ویزایش را دریافت کرده و این باشگاه با وجود اینکه بیشترین پیشنهاد را به علیپور داده طبق قانون نمی تواند جلوی این مهاجم را بگیرد شب گذشته گفت: ضمن تشکر فراوان از علیپور باید بگویم در چند روز گذشته خودم چندین بار با وی تماس گرفتم اما موفق نشدم او را پیدا کنم. قبلا بعضی از مذاکرات از طریق وکیل علیپور انجام می‌شد و به همین دلیل به وکیل علیپور هم پیغام داده‌ایم که منتظر پاسخ او به پیشنهاد پرسپولیس هستیم. اسم علیپور را در فهرست آسیایی تیم هم رد کرده‌ایم و برای رضایت هواداران مبلغ پرداختی باشگاه را هم به رقم پیشنهادی این بازیکن نزدیک کردیم اما فعلا جوابی از او نگرفته‌ایم.

بیشتر بخوانید:

تعجب علیپور از حضور در لیست آسیایی پرسپولیس

با این وجود به نظر می رسد رسول پناه که با وجود هفت بازیکن به دلیل از دست دادن ترابی و علیپور به شدت مورد انتقاد هواداران قرار گرفته است، قصد دارد تنها مهاجم مازنی را مقابل هواداران تیمش قرار بدهد. باشگاه پرسپولیس از روز گذشته و با اطلاع از قوانین رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با وجود اینکه پروژه حفظ علیپور را تمام شده می دانست ناگهان تصمیم گرفت باب مذاکره مجدد با این بازیکن را برای اعزام وی به قطر باز کند اما این پیغام و پسغام های مدیران پرسپولیس راه به جایی نمی برد. 

سرپرست پرسپولیس کاش بگوید آیا اطلاع رسانی اشتباهش برای اعلام صدور ویزای علیپور در روز یکشنبه سهوی بوده یا اینکه برای کاهش فشار هوادار و برای افتادن این فشار روی بازیکن چنین جمله ای گفته است؟ به هر حال منطقی نیست علیپور با وجود دریافت ویزا و عقد قرارداد با یک تیم دیگر، دو بار با پرسپولیسی ها مذاکره و از این طریق خودش را دچار محرومیت کند.

بحث دیگری که بهتر است رسول پناه درباره آن شفاف سازی کند این است که وجود اینکه روز گذشته پس از صحبت با وکیل علیپور روی پرداخت بیش از چهار میلیارد تومان برای تمدید قرارداد به توافق نرسید چرا دیشب با مطرح کردن این صحبت ها بار دیگر امید واهی برای هواداران ایجاد کرد؟

در نهایت باید گفت علیپور پس از قطعی شدن عدم سفرش به قطر به زودی با دریافت ویزای خود به پرتغال سفر می کند تا برای عقد قرارداد مذاکرات نهایی را با باشگاه ماریتیمو انجام بدهد.

باشگاه پرسپولیس در حالی از روز گذشته بحث بازگرداندن این بازیکن را مطرح کرده اند که ظاهرا سازمان لیگ هم اعلام کرده اگر علیپور قصد داشته باشد همراه پرسپولیس به آسیا برود باید قرارداد جدید امضا کند و معلوم نیست آیا سرخپوشان به این بخش از موضوع فکر کرده اند یا خیر.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    0 1
    ازمدیر تیم پرسپولیس در تعجبیم بازیکنی که تا فصل گذشته با یک میلیاردتومان در پرسپولیس توپ میزد درفصل جاری تقاضای 8میلیاردتومان میکند ودرتوجیهش هم میگوید ما نمیخواهیم زیرفشاراقتصادی باشیم وتحمل نماییم جنای رسول پناه چه اصراری دارید چنین بازیکنی که نمیخواهد مانند هموطنانش زندگی کند وبخاطر چند دلاربیشتر جلای وطن میکند وبه تیم پرسپولیس پشت میکند بازهم دنبالش هستید همین عیدی بازیکن جوان تیم اگر گلمحمدی شجاعت داشته باشد مانند علیپور بازی دهد مطمین باش ازعلیپورهم بهترخواهدشد اینقدرنازاین بازیکن کم جنبه وبی ظرفیت را نخر بگذار برود مطمین باش سال آینده مفتضحانه وباخفت دنبال تیم پرسپولیس خواهدافتاد
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    0 1
    خرج که از مهمان بود حاتم طایی کردن آسان بود-اگه یک دقیقه برای این پولهای بیت المال زحمت می کشیدند دودستی تقدیم اینا نمی کردند حرام است حرام به عنوان مردم این سرزمین به هیچ وجه راضی نیستیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس