کد خبر 1116220
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۱
شایعه نمایه

رئیس روابط عمومی دانشکده علوم‌پزشکی سیرجان گفت: مجموع بستری‌شدگان کرونا در سیرجان ، ۱۸ نفر بوده که در بین بستری‌شدگان هم هیچ کودک و نوجوانی نداریم.

به گزارش مشرق، امروز در فضای مجازی پیامی منتشر شده و در حال دست به دست شدن است که نویسندگان آن مدعی شده‌اند طی ۲۴ ساعت گذشته، تست کرونای ۳۷ دانش‌آموز هفت تا ۱۰ ساله در شهر سیرجان و در مدرسه مثبت شده است.

شایعه‌پردازان در ادامه اعلام کرده‌اند که حال ۱۶ نفر از این دانش‌آموزان هم وخیم است! رئیس روابط عمومی دانشکده علوم‌پزشکی سیرجان با تکذیب این ادعا گفت: مجموع بستری‌شدگان کرونا در دو بیمارستان امام رضا(ع) و غرضی شهرستان سیرجان تا ظهر امروز سه‌شنبه ۱۸ شهریورماه، ۱۸ نفر بوده است و در بین بستری‌شدگان هم هیچ کودک و نوجوانی نداریم.

سیدعلی آتشی‌پور با بیان اینکه وضعیت کرونا در سیرجان همچنان قرمز است، افزود: کل موارد مثبت قطعی در مناطق تحت پوشش دانشکده علوم‌پزشکی سیرجان از ابتدا تاکنون یک‌هزار و ۷۷۵ نفر بوده که از این تعداد، ۶۶۵ نفر بستری شده و از خدمات بیمارستانی استفاده کرده‌اند.

وی گفت: متاسفانه از ابتدای اپیدمی تاکنون ۳۴ نفر از بیماران کرونا در این شهرستان نیز جان خود را از دست داده‌اند و طی یک روز اخیر نیز، سه بیمار جدید کرونا در شهرستان سیرجان بستری شده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
    2 0
    باز از سیرجان شروع کردن!
  • IR ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    0 0
    چرا میترسید اعلام کنید بزارید مردم بچه هاشون نفرستند خب.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس