کد خبر 1116181
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۴
دلار نمایه

جانشین فرمانده انتظامی پایتخت از انهدام یک باند اخلالگر در بازار ارز خبر داد.

به گزارش مشرق، جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از انهدام یک باند اخلالگر در بازار ارز و دستگیری ۷ متهم در این زمینه خبر داد.

بیشتر بخوانید:

بازداشت ۶ مدیر کانال تلگرامی اخلالگر ارزی

سردار حمید هداوند با اشاره به برخورد قاطع نیروی انتظامی با اخلالگران بازار ارز که موجب آشفته شدن فضای کسب و کار داخل کشور و از بین رفتن امید اقتصادی می شوند،گفت: در این راستا روز گذشته عده ای افراد سودجو که  در فضای مجازی اقدام به تاسیس اتاقهای معاملات کاغذی ارز کرده بودند و با انجام این گونه معاملات به صورت هدفمند، موجب ایجاد تنش در بازار ارز می شدند، در یک عملیات منسجم و ازپیش طراحی شده، دستگیر شدند.

وی ادامه داد: پلیس با رصد اطلاعاتی و اقدامی گسترده و هماهنگ، مدیر اتاق معاملات کاغذی به هویت «محمدرضا.ن»  به همراه ۷نفر دیگر از اعضای فعال و حرفه ای که در سطح  بازار تهران، فعالیت داشتند را، دستگیر کرد.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: از متهمان دستگیر شده مقادیری دلار، چندین دستگاه پوز و ... که برای جابجایی وجوه حاصله از فعالیت مجرمانه خود، از آنها استفاده می کردند کشف و ضبط شد.

هداوند تصریح کرد: طی بررسی های صورت گرفته، مشخص شد، این افراد اقدام به خرید و فروش ارز با تراکنش مالی بیش از ۳ هزار میلیارد  ریال کرده اند.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: متهمان برای تحقیقات تکمیلی در اختیار  پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ قرار گرفته اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
    3 0
    دزد بزرگ از خارج کشور با روانی کردن مردم تازه وارد و استفاده از ییسوادی انها و ایجاد شبهه و اخلال هسته و نرم افزار سر خطی زن با ربات در شرایط اخلال هسته و نوسانگیری و خالی کردن حساب انها ، ممکنه بورس را به منظور خروج پول و خرید دلار خراب کرده باشد چون بورس عامل افزایش دلار بعضا مطرح میکنند و میداند ولی برعکس است. الان که بورس ریخته چرا دلار بالا میرود؟
    • IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
      0 0
      اگر در مورد چیزی اطلاعاتی نداریم میتونیم سکوت کنیم
  • IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
    9 0
    لعنت بر بهاییت نجس
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
    9 1
    در صندوق خانه ایرانی ها و صنوق های امانات بانگها به اندازه خزانه بانک مرکزی کشور امریکا ارز وجود دارد
  • عرفان IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
    1 0
    ازسال 96تاحالاای بدبختی افت ارزش پول ملی ماداریم چرامیزارندچندتادلال ارززندگی 80میلیون ایرانی راخراب کننداگراشدمجازات برای دلالان ارزی میدادندبازهم کم است برای آنها
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
    4 0
    سه ساله به همه میگم نرخ برابری دلار و ریال کف خیابون مشخص نمیشه که دو نفر دلارو 50 هزارتومن بخرن همه باید با همین قیمت بخرن. ببینید کالاهایی که داریم مشابهش چند دلاره با این رابطه نرخ برابری رو تعیین کیند. سوریه که 10 ساله جنگه پولش اینجوری بی ارزش نشد. با همین نرخ نادرست گوشت وگندم و ... از کشور به بیرون قاچاق میشه چون بیخودی دلارو سه تا چهار برابر اون چیزی که باید باشه ارزش گداری کردن. 80 درصد وارداتمون هم با دلار نست که تا بالا میره همه چیز قیمتش میره میچشبه به اون بالا و پایین نمیاد. درضمن خود دلار نسبت به طلا داره بی ارزش میشه. با این کار احمقانه که نرخ طلا در ایران با دلار تعیین میشه یعنی بی ارزش شدن دلارو میاریم و ریال رو بی ارزش میکنیم. ساده ترش میشه اینکه از آمریکا تورم وارد میکنیم. شکی نیست که دلار تا چند سال آینده می پکه. پس باید جلوی این کار مسخره رو گرفت که ارش طلا توی ایران با ارزش دلاد تعیین میشه دلا که پکید باید دو سه میلیارد تومن بدیم یه سکه.
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
    4 0
    برابری دلار و ریال از روی فیمت کالا های تولیدی نه دلال بازی کف خیابون باید تعیین بشه. ریال بیشتر از این می ارزه. با زد و بند و عدد سازی دارن اینجوریش میکنن
  • IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
    7 0
    چهارتاازاین اخلاسگران راسقط کنیدتادرس عبرتی شودبرای بقیه اخلاسگران
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    0 0
    به جای ترامپ اینها رو اعدام کنید خون مردم دارن میخورند
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    0 0
    بزرگان نظام را به خدا قسم می دهیم که بساط دلار فروشی را از کشور برچینند چون دشمنان از جنگ نظامی بدلیل قدرت روز افزون ایران ناامید شده اند به جنگ اقتصادی روی آورده اند پس باید هرچه سریعتر جریان عادی اقتصاد را متوقف و چیزی مانند حالت فوق العاده در کشوربرقرار کنند و خرید وفروش ارز را قاچاق اعلام کنند و دستور دهند تا مردم تمام ارز های موجود در خانه را مثل اسلحه تحویل دولت بدهند وگرنه اگر وضع به همین منوال پیش برود نظام و کشور و مردم در خطر هستند
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    0 0
    جمع کنید مسخره بازی رو. اونی که فکر می کنید در باره مردم ، خودتون هستید
    • IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      1 0
      خودتی آلبانی نشین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس