کد خبر 1116111
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹
شلمچه؛

استاندار کربلا گفت: سفر زوار خارجی برای شرکت در اربعین حسینی منوط به موافقت دفتر نخست وزیری و کمیته بحران کرونا در عراق است.

به گزارش مشرق، نصیف الخطابی با اشاره به سوء برداشت شبکه‌های اجتماعی درباره اظهارات سه روز پیش خودش است افزود: ما در کربلا آماده استقبال از همه زوار امام حسین علیه السلام هستیم و آن را افتخاری برای خود میدانیم، اما نه در شرایط بحران کرونا.

بیشتر بخوانید:

وزارت بهداشت عراق: ورود زائران خارجی اربعین ممنوع است

ملاک تصمیم‌گیری درباره اربعین کجاست؟

الخطابی تاکید کرد: دادن مجوز ورود به کشور عراق برای اتباع خارجی منوط به موافقت دفتر نخست وزیری و ستاد بحران کرونا است و استانداری‌ها در این مساله نقشی ندارند.

فیلم زیر را ببینید:

دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
    10 2
    کنارِ قدم های جابـــر؛ سویِ نینوا رهسپـاریـم…●♪♫ ستون های این جــاده را ما؛ به شوقِ حـــرم، می شمــاریم●♪♫ کنارِ قدم های جابــر؛ سویِ نینوا رهسپاریــم…●♪♫ ستون های این جـاده را ما؛ به شوقِ حــرم، می شمـاریم●♪♫ شبیه رباب وُ سُکَینه؛ برای شما، بیقــراریم…●♪♫ از این سختی وُ دوریِ راه؛ به شوقِ تو، باکی نداریم!●♪♫ شبیه رباب وُ سُکَینه؛ برای شما، بیقــراریــم…●♪♫ از این سختی وُ دوریِ راه؛ به شوقِ تو، باکی نداریم!●♪♫ فداییه زینب…●♪♫ پُر از شـور وُ عشقیم…●♪♫ فداییه زینب…●♪♫ پُر از شـــور وُ عشقیـــم…●♪♫ اگر که خدا خواست؛ به زودی دمشقیم!●♪♫ لبیکَ یابن الزهرا… یابن الزهرا… یابن الزهرا…●♪♫

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس