کد خبر 1116020
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
ماجرای عجیب حضور مدافع جدید استقلال در باشگاه پرسپولیس/ یک میلیارد به قیمت رضایت‌نامه مرادمند اضافه شد!

مدافع جدید تیم فوتبال استقلال که با این باشگاه قرارداد جدید امضا کرده باید برای دریافت رضایت‌نامه‌اش یک میلیارد تومان بیشتر پرداخت کند.

به گزارش مشرق، محمد حسین مرادمند مدافع شهرخودرو دو روز پیش با باشگاه استقلال قرارداد امضا کرد اما بلافاصله بعد از عقد قرارداد در هتل آزادی با استقلالی‌ها راهی باشگاه پرسپولیس شد. ظاهرا مرادمند تصمیم داشته به احترام گل‌محمدی که سرمربی وی در شهرخودرو بوده او را ببیند و به وی اعلام کند که با استقلال قرارداد بسته اما وقتی به باشگاه پرسپولیس می‌رود متوجه می‌شود گل‌محمدی راهی تمرین شده است. این اقدام مرادمند و البته مصاحبه وی بعد از خروج از باشگاه پرسپولیس باعث شد همه تصور کنند این بازیکن هنوز با باشگاهی قرارداد امضا نکرده است.

بیشتر بخوانید:

اصرار یحیی برای جذب بازیکن جدید استقلال

از طرفی قرار بود عکس مردادمند با مدیرعامل استقلال تا زمان صدور رضایتنامه وی منتشر نشود اما بی اخلاقی صورت گرفته توسط یکی از حاضران در جلسه عقد قرارداد باعث شد تا تصویر این بازیکن کنار سعادتمند منتشر شود و همین موضوع باعث واکنش مالک باشگاه شهرخودرو شده است.

در شرایطی که قرار بود رضایتنامه محمد حسین مرادمند با رقم یک و نیم میلیارد تومان برای استقلال صادر شود اما به یکباره این رقم توسط مالک شهرخودرو افزایش پیدا کرد. ظاهرا حمیداوی برای صدور رضایتنامه این بازیکن مبلغ 2.5 میلیارد تومان درخواست کرده و حالا این بازیکن مجبور است برای جدایی خود مبلغی بیش از یک میلیارد تومان را خودش بپردازد.

مرادمند، واسعی و مظاهری که جزو بازیکنان جدید استقلال محسوب می‌شوند با توجه به بدهی استقلال به وینفر شفر نمی‌توانند آبی پوشان را در لیگ قهرمانان آسیا همراهی کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
    13 18
    میخواست ثابت نماید گلمحمدی بی تدبیر است وتصمیماتش کارشناسانه نیست روی دوبازیکن دست گذاشت یکی همین بازیکن دیگری دانیال اسماعیلی فر یکی به سپاهان رفت ودیگری به استقلال حال بااین اوصاف به مدیریت تیم ایراد میگیرد که دروغ میگویند ودر جذب بازیکن ضعیف عمل کرده اند وبابی تدبیری دیگر استعفایش رابجای مارایه به میدیریت تیم به رسانه های گروهی ومطبوعات میدهد بااین اوصاف آیا گلمحمدی مربی روزهای سخت هست تجربه نشان داده خیر باید جایش رابه مربی مستحکم وطوفان دیده بدهد
    • لنگی IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
      6 12
      دقیقا همینطور گل گفتی
  • علیمرد IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
    4 3
    منو یاد ماجرای میثاقی و عادل خان انداخت
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
    1 0
    بابا مگه بازیکن ملی پوش میخای بفروشی؟؟؟ -جالبه حمیداوی برای باشگاه خودش سقف قرارداد تعیین کرده کمتر از یک و نیم میلیارد بعد میخاد بازیکن بفروشه میخاد دو برابر پول بگیره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس