کد خبر 1115981
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
هشدار در مورد رشد محدوده غربی تهران/ نبود حمل و نقل عمومی معضل منطقه 22

عضو شورای شهر تهران ضمن هشدار در مورد رشد افقی غرب تهران گفت:‌ نبود حمل و نقل عمومی در منطقه 22 معضل بزرگی برای ساکنان این محدوده است.

به گزارش مشرق، شهربانو امانی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره مشکلات منطقه 22 پایتخت اظهار داشت: منطقه 22 به دلیل عدم اختلاف کاربری یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان سفر در ساعات اوج صبح و بعدازظهر است و این مسأله به دلیل ضعف شبکه حمل و نقل عمومی مشکلات زیادی به همراه داشته است.

وی افزود: در حال حاضر از چالش‌های مهم  این منطقه حمل و نقل عمومی است و ساکنان این منطقه برای تأمین حداقل نیازهای خود باید از خودرو استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه رویکرد شورای پنجم توسعه شهری مبتنی بر حمل و نقل عمومی بوده است،‌گفت:‌ ایجاد مال‌های بزرگ و مراکز تجاری در این منطقه نه تنها مشکلات ساکنین را حل نکرده بلکه به شدت معضل خودرومحوری را گسترش داده است.

امانی ادامه داد: منطقه 22 می‌توانست نمونه شهرسازی مدرن و انسان‌محور باشد که به دلیل سوء استفاده‌ها و ساخت و سازهای نامناسب با مشکلات جدی مواجه شده است.

وی گفت:‌در بازنگری طرح تفصیلی منطقه با وجود تذکرات مکرر در زمینه مشکل حمل و نقل این منطقه اقدامی صورت نگرفته است.

این عضو شورای شهر تهران  ضمن هشدار درباره ‌رشد افقی شهر تهران در محدوده غرب گفت: این موضوع هزینه‌ عوارض زیادی را برای تهران به همراه دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
    0 1
    خواستید به جای شهر خدامحور شهرسازی مدرن و انسان‌محور درست کنید. به شهرسازی خوک محور رسیدید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس