کد خبر 1115980
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
تکمیل خط 10 مترو تهران طی ۱۲ سال

رئیس شورای شهر تهران گفت: تکمیل خط ۱۰ مترو تهران ۱۲ سال به طول می‌انجامد.

به گزارش مشرق، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه امروز شورای شهر رابط شورایاری منطقه ۲۲ حضور یافت و در مورد چالش‌ها و مشکلات این منطقه مباحثی مطرح شد و بیش از ۱۰ نفر از اعضای شورا پیشنهادات و سوالات‌شان را مطرح کردند.

وی افزود: امیدوارم مشکلات منطقه ۲۲ مدنظر مدیران شهری قرار گیرد و اقدامات لازم انجام شود.

بیشتر بخوانید:

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد:‌همچنین در صحن امروز شورای شهر مسأله انتخاب ذی‌صلاحان در شهرداری مدنظر قرار گرفت که این موضوع بیش از ۲۰ ماده دارد و اکنون اعضای شورا به جزئیات این انتخاب پرداخته‌اند تا در آینده شاهد مشکلی در این زمینه نباشیم.

هاشمی درباره سرانجام کلنگ‌زنی خط ۱۰ مترو گفت:‌عصر امروز کلنگ مترو خط ۱۰ بر زمین زده می‌شود و این خط بیش از ۴۰ کیلومتر طول داشته و مناطق ۲۲، ۵، ۲، ۱، ۴ و ۸ را پوشش می‌دهد همچنین ۳۸ ایستگاه را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه هر ایستگاه هزار تا ۲ هزار میلیارد تومان برای ساخت اعتبار نیاز دارد گفت:‌در صورتی که نقشه ساخت این خط بر اساس TOD باشد قطعا موفقیت‌ها زودتر حاصل می‌شود و اعتبارها راحت‌تر تأمین خواهد شد.

رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد:‌از زمان کلنگ‌زنی خط ۱۰ تا تکمیل آن ۱۰ تا ۱۲ سال زمان می‌برد و این مدت برای خطوط دیگر هم به همین صورت بوده است حتی خطوط مترو مشهد، تبریز و اصفهان ۲۰ کیلومتر ساخت آن ۱۰ سال طول کشیده است.

هاشمی در پایان در پاسخ به سؤالی مبنی بر سرانجام نامه توکلی به شورای شهر گفت: در این  زمینه صحبت نمی‌کنم اجازه دهید خودمان این موضوع را پیش ببریم ایشان با من صحبت کردند و از خودشان بپرسید که چه چیزی را مطرح کرده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
    24 0
    لعنت به شما اسلاحتلبان بی شرف
    • IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
      2 9
      اول برو درست دیکته نوشتن بیاموز بعد بشین به دیگران لعنت بفرست
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
    2 0
    دوهزارمیلیوارد تومن بدید جنوب کمتر مهاجرت بشه به تهران چرا لغمه را دور گردن می پیچونید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس