کد خبر 1115735
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۵
توئیت وزیر خارجه سوئیس درباره 100 سال روابط دیپلماتیک با ایران+عکس

کاش خطوط قرمز منافع ملی نیز همین قدر حیاتی و مهم شمرده می شد. آن وقت سفیر سوئیس نمی توانست با چند کارتن دارو، عکس یادگاری بگیرد یا وزیر خارجه اش، کانال تقریبا هیچ دارویی را فاکتور کند.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه‌ای و تحلیلگر مسائل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت: این یکی خط قرمز، هیچ شوخی ندارد؛ حتی شما واسطه محترم! شما آن طرف خط، ما این طرف خط!

کاش خطوط قرمز منافع ملی نیز همین قدر حیاتی و مهم شمرده می شد. آن وقت سفیر سوئیس نمی توانست با چند کارتن دارو، عکس یادگاری بگیرد یا وزیر خارجه اش، کانال تقریبا هیچ دارویی را فاکتور کند.

به قول آن عالم مبارز دوره قاجار، نان خودمان را نباید سر سفره اجنبی بگذاریم و دسترنج خود را با منت بخوریم.

اگر خطوط قرمز منافع ملی رعایت می شد، غرب نمی توانست امتیازات نقد را یک جا بگیرد و بعد به قول آقای صالحی "دبّه" کند و ما دنبال بسته های پر از خالی یا کانال های مسدود مثل اس پی وی و اینستکس برویم.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    25 1
    این دوران ننگ و نکبت و حقارتی که به خصوص تو 10 سال اخیر اصلاح طلبا به کشور تحمیل کردن تو هیچ دوره ای از تاریخ سابقه نداشته. حتی زمان هایی که مستعمره بودیم.
  • IR ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
    1 0
    روحانی و شرکا باطری های مارا دشارژ کرده اند....
  • IR ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
    2 0
    ماه حصل اقدامات حضرات می شود یک ماه عسل در هاوایی ، قناری یا هونولولو !! :))
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
    0 0
    پیشنهاد طلایی : برای اینکه هیچوقت دیگه اصلاح طلبان به رییس جمهوری نرسند ، در روز تحویل دولت به رییس جمهور بعدی ، تیم رییس جمهور بعدی پشت سر روحانی حرکت کنند و از ظرفی قلوه سنگ بردارند و پشت سر او سنگ به زمین بیاندازند.در فرهنگ ما وقتی کسی به سفر می رود ، پشت سرش اگر آب می ریزیم یعنی می خواهیم او هر چه زودتر و به سلامت برگردد و اگر نخواهیم کسی برگردد ، پشت سرش سنگ می اندازیم تا دیگر ریخت نحسش را نبینیم .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس