کد خبر 1115617
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷

بسیاری از بیماران برای حضور در بیمارستان یا مطب با هدف دریافت خدمات درمانی با مشکلات زیادی روبرو خواهند بود. بیماران به دلیل ناتوانی در حرکت، برای رفت و آمد به بیمارستان یا درمانگاه با مشکلات زیادی روبرو می شوند. کودکان و افراد سالمند نیز از این قاعده مستثنی نیستند و در بیشتر اوقات ترجیح می دهند کارهای مربوط به خود را در محیط خانه انجام دهند.

شاید برای هر بیماری حضور در منزل و استفاده از خدمات پزشک در منزل راه آسان تری برای گام نهادن در مسیر درمان بیماری باشد. حضور پزشک در منزل و بر بالین بیمار و انجام خدمات درمانی مورد نیاز سبب درمان با بازدهی بالاتر خواهد شد. علاوه بر این سالمندان و افراد ناتوان در حرکت، به راحتی درمان خود را در منزل پیش می گیرند. ممکن است پزشک در منزل پس از حضور بر بالین بیمار و انجام معاینات اولیه، استفاده از خدماتی مانند آزمایش در منزل را برای تشخیص بهتر پیشنهاد دهد. پاسخ آزمایش می تواند مسیر روشنی از روند درمان را پیش روی پزشک در منزل قرار دهد.

بسیاری از بیماران برای بهبود بیماری نیازمند خدمات پرستاری تخصصی هستند و این موضوع در بیشتر مواقع مورد تایید پزشک در منزل نیز قرار می گیرد. در چنین شرایطی پرستار در منزل توانایی بالایی در رفع نیازهای بیمار و در نتیجه بهبود تدریجی بیماری خواهد بود.

با توجه به بالا رفتن روز به روز میزان شیوع ویروس کرونا در جامعه، افرادی که دچار علائم مشکوک به این بیماری می شوند، رو به افزایش می باشد. این افراد علاوه بر استفاده از خدمات پزشک در منزل برای معاینه بالینی، می توانند از خدمات تست کرونا در منزل نیز استفاده کنند تا از وضعیت سلامتی خود اطمینان حاصل کند. اطلاع از این موضوع می تواند نقش مهمی در جلوگیری از انتقال آن به سایرین ایفا کند.

سه دسته فوق جزو متقاضیان دریافت خدمات پزشک در منزل می باشند.

مجموعه خدمات مراقبتی و درمانی هوم کا با اطلاع از نیاز جامعه در زمینه خدمات درمانی و در صدر این خدمات، پزشک در منزل، این خدمات را در اختیار تمام متقاضیان قرار خواهد داد.

مزایای استفاده از خدمات پزشک در منزل

دسترسی به خدمات درمانی در برخی شرایط بسیار وقت گیر و دردسرساز است. امکان بهره گیری از خدمات پزشک در منزل در هر ساعتی از شبانه روز یکی از مزایای استفاده از خدمات پزشک در منزل می باشد. این خدمات همچنین در روزهای تعطیل نیز قابل دسترسی هستند.

بسیاری از سالمندان با حضور در مراکز درمانی دچار استرس و نگرانی می شوند. بدون شک این استرس اثرات منفی زیادی بر سلامت سالمند خواهد داشت. علاوه بر این، در شرایط کنونی سالمندان جزو افراد پر خطر در صورت ابتلای به کرونا هستند. حضور آن ها در مراکز درمانی آلوده و پر رفت و آمد ممکن است وی را به مقصدی برای ویروس کرونا تبدیل کند و درگیر این بیماری شود. استفاده از خدمات پزشک در منزل سبب جلوگیری از حضور سالمندان آسیب پذیر در این اماکن خواهد شد.

کودکان نیز از این قاعده مستثنی نیستند و معمولا برای رفتن به سمت مراکز درمانی یا مطب پزشک، از خود مقاومت نشان می دهند. پزشک در منزل به علت حضور کودک در خانه و عدم تجربه ترسناک حضور در مراکز درمانی، می تواند راه بسیار مناسبی برای ارائه خدمات درمانی به کودک باشد. مسائل مربوط به خطرات ابتلای به کرونا در مورد این گروه از نیازمندان به خدمات درمانی نیز صادق می باشد.

بیماری های متفاوتی سبب ایجاد معلولیت در انسان هستند. علاوه بر این، سالانه تعداد زیادی از افراد به صورت مادرزاد با معلولیت حرکتی متولد می شوند. افراد قطع نخاع و جانبازان جنگ تحمیلی نیز به این دسته اضافه می گردند. خدمات پزشک در منزل راه حلی مناسب برای جلوگیری از دردسرهای انتقال فرد نیازمند ویزیت پزشک به مراکز درمانی می باشد. بسیاری از این افراد نیازمند ویزیت دوره ای پزشک و انجام آزمایش در هر مرحله از درمان می باشند. با استفاده از خدمات درمان در منزل با مجموعه هوم کا، بیماران بدون نیاز به حضور در مراکز درمانی می توانند با دقت و کیفیت بالا روند درمانی خود را طی کنند.

علاوه بر موارد ذکر شده، سایر افراد نیز که به هر دلیلی تمایلی برای حضور در مراکز درمانی ندارند، می توانند از خدمات پزشک در منزل استفاده کنند.

مجموعه خدمات مراقبتی و درمانی هوم کا با هدف درمان برای همه افراد جامعه، اقدام به ارائه خدمات مراقبتی و درمانی نموده است و با اتکا به تیم های قوی پرستاری و پزشکی خود، راه دریافت خدمات برای افراد ناتوان، کودکان و کسانی که با حضور در مراکز درمانی مشکل دارند را هموارتر نموده است.

بیماری های پر درخواست برای استفاده از خدمات پزشک در منزل

سلامتی حق بارز هر فردی می باشد. خدمات پزشک در منزل که با هدف ارائه خدمات سلامت به افراد نیازمند و در مسیر پیشبرد وضعیت بیمار به سمت سلامتی مورد استفاده قرار می گیرند، زمینه های بیماری زیادی را پوشش می دهند. از جمله بیماری های پر درخواست برای استفاده از خدمات پزشک در منزل که نیازمند ویزیت دوره ای پزشک می باشند، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- بیماران مبتلا به دیابت

- بیماران قرار گرفته تحت عمل جراجی

- بیماران قلبی

- بیماری های مربوط به دستگاه گوارش

موارد پر اهمیت در استفاده از خدمات پزشک در منزل

افراد در شرایط مختلفی نیازمند حضور پزشک در منزل خواهند بود. به عبارت دیگر این خدمات تنها محدود به منزل فرد متقاضی نمی شود. هر فردی در هر زمان و مکانی می تواند از خدمات پزشک در منزل استفاده کند.

استفاده از خدمات تخصصی درمانی نیازمند مهارت و دانش پزشک است. به همین جهت، یکی از مهمترین نکات مورد توجه در استفاده از خدمات پزشک در منزل، انتخاب یک مجموعه کارآمد و با تجربه اهمیت بالایی دارد.

مجموعه هوم کا پزشکان و پرستاران تیم های درمانی و پرستاری خود را پس از انجام مصاحبه های تخصصی استخدام می کند و در زمان انجام خدمات به صورت پیوسته بر عملکرد آن ها نظارت خواهد داشت. پزشکان و پرستاران مجموعه هوم کا تحصیل کرده در رشته های پزشکی و پرستاری در دانشگاه های طراز اول سطح کشور می باشند. این موضوع علاوه بر افزایش دقت و کیفیت ارائه خدمات، سبب دلگرمی و افزایش روحیه بیمار و خانواده وی خواهد شد.

یکی دیگر از نکات مهم، توجه به وضعیت فرد متقاضی دریافت خدمات پزشک در منزل است. چنانچه فرد به علت بیماری و بیشتر شدن علائم نیازمند ویزیت پزشک باشد، استفاده از پزشک متخصص توصیه می شود. حضور پزشک متخصص بر بالین بیمار، می تواند سبب جلوگیری از پیشرفت بیماری در فرد شود.

قیمت خدمات پزشک در منزل

بی تردید یکی از فاکتورهای اساسی برای خانواده هایی که قصد استفاده از این خدمات را دارند، هزینه خدمات پزشک در منزل است. بر اساس تخمین های انجام شده، معمولا تفاوت چندانی بین هزینه های رفتن به مراکز درمانی و استفاده از خدمات در منزل وجود ندارد. با این تفاوت که خدمات در منزل ارائه می شوند و در نتیجه، افراد سختی کمتری داشته و در محیطی آرام ویزیت می شوند. قیمت خدمات تست کرونا بسیار در منزل مقرون به صرفه تر از انجام آن در مراکز درمانی خواهد بود.

مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هوم کا با هدف توانایی اکثریت جامعه برای پرداخت هزینه های درمانی، تمام خدمات خود را بر اساس نرخ های مصوب وزارت بهداشت تعیین نموده است. از این رو، استفاده از خدمات مراقبتی و درمانی مجموعه هوم کا از جمله خدمات پزشک در منزل، برای اکثریت گروه های مختلف جامعه مناسب و در دسترس خواهند بود.

پزشک در منزل با مجموعه هوم کا

ویزیت پزشک و معاینه فرد بیمار در منزل، می تواند منجر به قدم نهادن در مسیر سایر خدمات درمانی مانند تزریقات در منزل، سرم در منزل، فیزیوتراپی در منزل، استخدام پرستار بیمار و سایر خدمات درمانی شود که همگی از سوی مجموعه هوم کا قابل ارائه می باشند.  

برای دریافت خدمات پزشک در منزل با مجموعه هوم کا می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید. کارشناسان مجموعه در اولین گام از ارائه خدمات، اطلاعات مورد نیاز را از شما دریافت خواهند کرد. ارائه اطلاعات صحیح و ارائه شرح کاملی از بیمار یکی از نکاتی است که در این مرحله می بایست از سوی فرد متقاضی مورد توجه قرار گیرد. کارشناسان مجموعه هوم کا بر اساس تفاسیری که از فرد بیمار و علائم بالینی او به کارشناسان داده می شود، پزشک متناسب با شرایط بیمار را به محل حضور ارسال خواهند نمود. خدمات پزشک در منزل به صورت شبانه روزی برای افراد متقاضی در دسترس می باشند.

**این محتوا تبلیغاتی است**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • salamateaval RU ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    0 0
    مرکز پرستاری سلامت اول https://salamateaval.com/elderly-nurse/
  • salamateaval RU ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    0 0
    سلامت اول https://salamateaval.com/patient-nurse/
  • safirearamesh RU ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    0 0
    مرکز پرستاری سفیر آرامش https://safirearamesh.com/
  • safirearamesh RU ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    0 0
    سفیر آرامش https://safirearamesh.com/home-nursing-care/
  • zendegiebartar RU ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    0 0
    مرکز خدمات مراقبتی درمنزل زندگی برتر https://zendegiebartar.com/elderly-nurse/
  • zendegiebartar RU ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    0 0
    زندگی برتر پرستارسالمند پرستار بیمار https://zendegiebartar.com/sick-nurse/
  • parastararad RU ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    0 0
    مرکزخدمات مراقبتی در منزل پرستار آراد https://parastarearad.com/elderly-nurse/
  • parastararad RU ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    0 0
    پرستار آراد https://parastarearad.com/patient-nurse/
  • asayeshiranian RU ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    0 0
    مرکز خدمات مراقبتی در منزل آسایش ایرانیان https://asayeshiranian.com/%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%84%D9%85%D9%86%D8%AF/
  • asayeshiranian RU ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    0 0
    آسایش ایرانیان https://asayeshiranian.com/%d9%be%d8%b1%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d9%85%d8%a7%d8%b1/

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس