کد خبر 1115529
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
سخنگوی فدراسیون کشتی: به زودی جلسه‌ای را با بنا برگزار می‌کنیم

سخنگوی فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه هنوز استعفای رسمی از سوی بنا برای فدراسیون ارسال نشده است گفت: به زودی جلسه‌ای در این خصوص رییس فدراسیون با «محمد بنا» سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی برگزار خواهد کرد

به گزارش مشرق، محمد ابراهیم امامی اظهار داشت: ماجرا از این قرار بود که عصر روز شنبه، «محمد بنا» پیامکی را برای رییس فدراسیون مبنی بر اینکه «خسته شدم و نمی‌توانم با تیم ملی ادامه همکاری دهم» ارسال شد. به هر حال در ورزش قهرمانی به خصوص در شرایط بحرانی که در آن قرار داریم، احتمال چنین اتفاقاتی وجود دارد و رییس فدراسیون کشتی براساس اصول مدیریتی و بدون آنکه تصمیم احساسی بگیرد در شرایط مناسب، نشستی را با بنا خواهد داشت و در مورد علت ارسال این پیام صحبت خواهد کرد.

وی اظهار داشت: ظاهرا این پیام در گروه واتساپی مربیان تیم ملی کشتی فرنگی نیز فرستاده شد و متاسفانه خبر آن به بیرون و خبرگزاری‌ها هم رسید و به هر حال با توجه به اینکه «محمد بنا» به عنوان یک مربی فهیم و اخلاقی، دلایلی را برای ارسال این پیام داشته است.  

امامی تصریح کرد: در سال المپیک هستیم و همه امیدها همانند گذشته باز هم به کشتی است و از سوی دیگر ۷ ماهی است که کشتی و تیم‌های ملی به دلیل شیوع ویروس کرونا بلاتکلیف است و مربیان از راه دور ملی‌پوشان را کنترل می‌کنند که این موضوع با توجه به در پیش بودن بازی‌های المپیک، مد نظر کادر فنی نیست چرا که در پایان سرمربی تیم ملی باید پاسخگو باشد.  

بیشتر بخوانید:

حاشیه‌ای جدید از محمد بنا و فدراسیون کشتی

داور المپیکی کشتی ایران ادامه داد: با توجه به وجدان‌کاری و حس مسوولیت‌پذیری که از «محمد بنا» سراغ داریم، احساس نگرانی و خستگی در ایشان طبیعی است و امیدواریم که در اولین فرصت جلسه‌ای با حضور او و مسوولان فدراسیون برگزار شود و هر تصمیمی که این مربی بزرگ و اخلاق‌مدار بگیرند قابل احترام است و در نهایت امیدواریم که شرایطی فراهم شود که بنا در کنار قهرمانان تیم ملی باقی بمانند تا بتوانند از تجربه این مربی بزرگ بهره‌مند شوند.

امامی در پاسخ به این سووال که آیا علت استعفا بنا به جلسه روز شنبه بازمی‌گردد، گفت: رییس فدراسیون تقسیم مسوولیت و شرح وظایفی را در همه حوزه‌ها انجام داده و به «حمید سوریان» نایب رییس فدراسیون در همه حوزه‌ها به خصوص در بحث مدیریت و فنی اختیارات وسیع و خاصی را داده است. با توجه به سوابق درخشانی که سوریان از نظر فنی و قهرمانی دارد، با اختیار تام مدیریت بخش فنی به سوریان سپرده شده و در جلسات فنی گذشته نیز شاهد بودیم که سوریان به عنوان یک قهرمان و از نوابع کشتی فرنگی جهان، مدیریت جلسات را برعهده داشت.

سخنگوی فدراسیون کشتی بیان داشت: اینکه در خبرهای آمده بود که برگزاری جلسه روز شنبه باعث به وجود آمده اختلافات بود، چنین چیزی نبود چرا که من در آن جلسه حضور داشتم. در آن جلسات مانند سایر جلسات اتفاق خاصی رخ نداد اما بحثی در رابطه با برگزاری مقطعی و محدود تیم‌های ملی مطرح شد که «محمد بنا» و «غلامرضا محمدی» سرمربیان تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد خودشان پیشنهاد دادند که با توجه به اینکه تا ۱۰ مهر ماه اتحادیه جهانی کشتی در خصوص برگزاری پیکارهای جهانی سال ۲۰۲۰ تصمیم نهایی را اعلام خواهد کرد، اردوها برگزار نشود و در ادامه نیز «حمید سوریان» نایب رییس فدراسیون با این پیشنهاد آنان موافقت کرد و مشکلی نیز وجود نداشت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس