کد خبر 1115517
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
اصرار سرمربی پرسپولیس برای جذب بازیکن جدید استقلال

در روزی که محمدحسین مرادمند با باشگاه استقلال به توافق رسید، سرمربی پرسپولیس هم به شدت پیگیر حضور این بازیکن در پرسپولیس بود.

به گزارش مشرق، محمدحسین مرادمند روز گذشته پس از عقد قرارداد داخلی با باشگاه استقلال تهران در هتل آزادی به ساختمان باشگاه پرسپولیس رفت تا با مهدی رسول پناه سرپرست سرخپوشان نیز جلسه ای داشته باشد.

مدافع تازه وارد آبی پوشان پایتخت که با پیراهن این تیم عکس یادگاری نیز گرفته است با تماس های متوالی یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس برای حضور در جلسه با مسئولان این باشگاه روبرو می شود.

بیشتر بخوانید:

مرادمند با استقلال بست، واسعی آبی پوش شد

مرادمند در حالی نشستی را با رسول پناه داشت که قبل از آن قرارداد سه جانبه ای بین او با دو باشگاه استقلال تهران و شهرخودرو به امضا رسید تا تنها موضوع باقیمانده در اعلام رسمی او به عنوان خرید جدید آبی ها منوط به نقد شدن چک رضایتنامه اش برای شهرخودرو مشهد باشد.

با این حال سرمربی سرخپوشان پایتخت با وجود اطلاع از این موضوع خواهان حضور مرادمند در باشگاه پرسپولیس شده بود.

نکته جالب اینکه گل محمدی در همان لحظات حضور مرادمند در باشگاه پرسپولیس خبر از استعفای خود از پست سرمربیگری تیم به دلیل دروغگویی مدیریت باشگاه و ضعف در جذب بازیکنان مورد نظرش داد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • کامران IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    15 7
    این اولین بار نیست و آخرین هم نخواهد بود! دیروز عرض کردم اینها همیشه درگیر استقلالن ! ذاتشون اینجوریه البته از مکتب عبدو ب ارث بردن
    • مهدی IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
      9 16
      تا دیروز از روی لیست پرسپولیس بازیکن میخردید و نمونه واسعی،نمونه ش مظاهری. در مورد یحیی هم باید گفت بهترین کار رو میکنه چون بابا مسعودتون رسول پناه رو آورده تا بعد از عرب که برانکو رو فراری داد(بای استراماچونی دستور داد برن ایتالیا و پول دو برابری بهش دادن) بازیکنها رو فراری بده تا شما قهرمان بشید و قانون برای شما یعنی کشک.نمونه ش پاتوسی یا بلبلی یا مظاهری یا حتی استراماچونی!!! برای قهرمانی قرداد سی و پنج میلیاردی با دیاباته بستید ولی بازم پرسپولیس و تراکتور قهرمان شدن،چون شما شخصیت قهرمانی ندارید و مکتب هوچیگری یعنی مکتب شما
    • IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
      16 5
      آقای مهدی فقط و فقط یک نمونه از این شارلاتان بازیهاتون که کیروش سرمربی سابق تیم ملی افشا کرد حضور عابربانک اختلاسگرتان با کمک سرپرست وقت تیم ملی و حال حاضر لنگ در اردوی تیم ملی خارج از کشور و قاب زدن وحید امیری و بیرانوند، بقیه اش بماند که این طناب!!! سر دراز دارد.
    • IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
      9 6
      اقا مهدی عزیز اینقدر بخودت فشار نیار برات خوب نیست هوچیگری یعنی همین چیزهایی که نوشتی. قرارداد سی وپنج میلیاردی واقعا خودت قبولش داری یا از روی فشار زیاد 6 تا در روز ششم ماه 6 خوردن و باخته؟ وقتی مدیر عامل اسبق تان اقرار به رایزنی برای قهرمانی تیم لنگ تان میکنه نوشتن از هوچیگری و قانون و... برای شما خجالت داره.
    • IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
      5 5
      نماد جدید لونگ 6/ 6/ 6 ششم شهریور( ماه 6) 6 تا خوردن
    • کامران IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
      2 1
      فرافکنی و مغلطه هم جزو همون مکتبه که یادم رفت ذکر کنم!! برو از خارج از ایران هم بپرس اونام میدونن تیم نورچشمی بابا مسعود شمایید دیگه گند قهرمانی های تیم وزارت از مرزها هم رد شدن. افشاگری های کیروش کبیر هم بماند
  • تاج اصیل اریایی IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    0 0
    مقصر یحیو نیست تنها جام درست سوپر جام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس