کتاب پیرامون - فرهنگسرای رسانه - کراپ‌شده

کتاب «پیرامونی» با روایتی شنیده‌نشده از تلاش رژیم غاصب صهیونیستی برای خروج از انزوا در فرهنگسرای رسانه نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش مشرق، نشست نقد و بررسی کتاب «پیرامونی» جدیدترین کتاب علیرضا سلطانشاهی در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود. 

در این نشست نقد و بررسی کتاب که به همت فرهنگسرای رسانه و خبرگزاری‌های تقریب و قدسنا برگزار می‌شود، حسین جودوی، مدیرکل فرهنگی خبرگزاری تسنیم و از  پژوهشگران رشته تاریخ به عنوان کارشناس مجری، سیدهادی برهانی، تحلیلگر مسائل خاورمیانه و استاد دانشگاه به عنوان منتقد و علیرضا سلطان‌شاهی مترجم این اثر حضور خواهند داشت. همچنین سفیر فلسطین و نماینده جنبش‌های مقاومت در ایران مهمان ویژه این جلسه خواهند بود. 

در روزهای اخیر و با اقدام خیانت‌کارانه امارات متحده برای برقراری ارتباط دوستانه با رژیم غاصب صهیونیستی موضوع مهم فلسطین دوباره سر زبان ها افتاده و ابعاد جدیدتری پیدا کرده است. از همین روی فرهنگسرای رسانه با نقد و بررسی کتاب «پیرامونی» تلاش دارد ابعاد دیده نشده این موضوع جهانی را بررسی کند. 

این برنامه روز سه‌شنبه ۱۸ شهریورماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در سالن دکتر یونس شکرخواه فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود اما به دلیل رعایت پرتکل‌های بهداشتی از طریق آپارات و اینستاگرام فرهنگسرای رسانه به آدرس @farhangsararesaneh و خبرگزاری های تقریب و قدسنا به صورت زنده پخش می‌شود. 

براساس این گزارش، کتاب «پیرامونی» روایتی تحقیقی پژوهشی درباره جست‌وجوی اسرائیل برای یافتن متحدان خاورمیانه‌ای است که به قلم یوسی آلفر نوشته شده است. یوسی آلفر در اطلاعات ارتش و موساد خدمت کرده است. او در جولای ۲۰۰۰، به عنوان مشاور ویژه نخست وزیر در گفت‌وگوهای کمپ دیوید خدمت کرد. او نتایج پژوهش‌ها و اظهارات اخیر خود درخصوص امور استراتژیک اسرائیل را در کتاب «پیرامونی» عرضه کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    1 0
    گم شو با این تیترت یکی نفهمه میگه چه روایتی را میخواهد بگه که تا حالا کسی نشنیده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس