کد خبر 11155
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۸

کشيش انگليسي به 21 مورد سوء استفاده جنسي از کودکان متهم شد.

به گزارش مشرق، يک کشيش کاتوليک رم که پس از متهم شدن به سوءاستفاده‌هاي جنسي از کودکان به آمريکا گريخته بود، هم‌اکنون به ارتکاب 21 مورد خشونت‌هاي جنسي عليه کودکان متهم شده است.
به گزارش پايگاه اينترنتي "اي‌بي‌سي "، "جيمز رابينسون " کشيش سابق انگليسي پس از آنکه به سوءاستفاده جنسي از کودکان متهم شده بود، به آمريکا گريخت و هم‌اکنون به 21 مورد خشونت‌هاي جنسي عليه کودکان که به دهه 1950 بازمي‌گردد متهم شده است.
دادگاه تشکيل شده براي اين متهم نشان مي‌دهد که رابينسون پسرهاي آرام و آسيب‌پذير و شکننده را به منظور رسيدن به مقصد پليد خود شکار مي‌کرده است.
گزارشات رسيده نشان مي‌دهد که جيمز رابينسون به مدت 12 سال قبل از آنکه بعنوان کشيش کاتوليک رم برگزيده شود از کودکان و نوجوانان سوءاستفاده‌هاي جنسي مي‌کرده است.
دادستان‌ها مي‌گويند که رابينسون از مهارت خاصي براي پيدا کردن پسران آسيب‌پذير و آرام استفاده مي‌کرده تا با آنها ارتباط برقرار کند و آنها را شکار کند.
بر اساس اين گزارش، 25 سال طول کشيده است تا اتهامات وارده بر اين کشيش بروز پيدا کند و دادگاهي براي اين کشيش در انگليس تشکيل شود.
برخي از قربانيان تهاجم وحشيانه اين کشيش به کودکان، در خصوص اعتماد به رابينسون گفتند که چطور مي‌توان خطر را در چهره اين مرد مشاهده کرد؟ او قهرمان ما بود و همچون يک ستاره فيلم رفتار مي‌کرد. پدر و مادران ما نيز او را بسيار دوست داشتند و او يک مرد دوست داشتني بود.
يکي از قربانيان در خصوص اين مطلب که چگونه اين کشيش سالهاي نوجواني وي را نابود کرده است گفت: من تنها 17 سال داشتم که دچار يک شکست روحي شدم. من در ارتش بودم و متأسفانه ديگر مجبور شدم به کار خود در ارتش پايان دهم و در آن زمان اين موضوع آزار جنسي را با روانپزشک، خواهر و مادرم در ميان گذاشتم. بسيار شرمسار بودم چون آن زمان نوجوان بودم اما هم‌اکنون چندان شرمنده نيستم چون اين مسئله تقصير من نبود.
رابينسون پس از مطلع شدن از اتهاماتي که به وي وارد شده به آمريکا فرار کرد اما از آنجايي که آمريکا و انگليس در خصوص پوشش چنين پرونده‌هايي توافق نداشتند، 15 سال طول کشيد تا اين کشيش به انگليس استرداد شود.
اخيراً در گزارش‌هاي گوناگوني از افزايش ميزان خشونت‌هاي جنسي در انگليس سخن به ميان آمده است و چندي پيش "ترزا مي " وزير کشور انگليس در خصوص افزايش خشونت‌هاي جنسي در انگليس در يک سال گذشته هشدار داد و اعلام کرد که خشونت‌هاي بسياري هنوز در انگليس وجود دارد که منجر به ويراني زندگي‌ها مي‌شود خواه اين جرايم ثبت شود يا خير و اقدامات بسيار زيادي بايد براي کاهش اين خشونت‌ها انجام شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس