کد خبر 1115436
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹
درخواست باشگاه استقلال از فرهاد مجیدی برای یکسره کردن کار!

سرمربی آبی پوشان که از ادامه همکاری با این تیم انصراف داده، هنوز استعفای خود را به صورت کتبی ارائه نداده است.

به گزارش مشرق، فرهاد مجیدی که بعد از پیروزی در دربی اعلام کرد بعد از جام حذفی از سمت خود کناره می‌گیرد، در پایان فینال با بازیکنان استقلال خداحافظی کرد تا نشان دهد عزمش در این راه جزم است.

با گذشت ۳ روز از فینال جام حذفی، مجیدی هنوز استعفای خود را به صورت کتبی ارائه نداده است و به همین دلیل باشگاه استقلال در نامه هایی که طی دو مرحله برای وی ارسال کرده، خواستار مشخص شدن تکلیف باشگاه شده است. 

باشگاه استقلال در این نامه از مجیدی خواسته تکلیف خودش و باشگاه را مشخص کند و اگر هنوز سرمربی تیم است، به باشگاه و محل تمرین تیم آمده و کارش را دنبال کند و اگر سرمربی نیست، استعفای خود را به صورت کتبی ارائه دهد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    6 2
    الان برگشتن و برنگشتن مجیدی یکسانه. اصلا وقتی یک مربی یک مسیول حرف از استعفا می زنه نباید اجازه داد دیگه توی اون مجموعه باقی بمونه! باید کمکش کرد زودتر بره! اصلا این مجیدی همیشه بهانه ای برای رفتن داره! همیشه هوادار رو با رفتن های بی موقش آزار داده! انگار تو این مملکت زندگی نکرده! فکر دکو پز خودش فقط. تنها چیزی که براش مهم نیست هواداره. مجیدی عزیزم اسطوره نازنین دست درد نکنه خسته نباشید لطف کن برو کمی استراحت کن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس