آخرین صحبت‌های رزمنده لشکر فاطمیون چند روز قبل از شهادتش+ فیلم

شهید مدافع حرم «محمد آرش‌احمدی» یکی از رزمندگان دلاور لشکر فاطمیون است که پیش از شهادتش، همراه با جمعی دیگر از رزمندگان این لشکر پیروز، میثاق‌نامه شهادت امضا کردند.

به گزارش مشرق، «جبهه مقاومت» تجلی آن اشتیاق بی‌انت‌های یاران حضرت، ولی عصر (عج) برای دفاع از اعتقادات اسلام ناب محمدی (ص) است که آن‌ها را از سراسر جهان، به صحنه جهاد در راه خدا و دفاع از حرم مطهر اهل بیت (ع) در عراق و سوریه کشانده است.

رزمندگان لشکر «فاطمیون»، همان دلاوری هستند که از خطه «بابه‌مزاری»‌ها و «موسوی گردیزی» ها، پای به سرزمین پربلا و شام بلا نهاده‌اند، تا ثابت کنند که تا آخرین قطره خونی که در وجودشان هست، از حرم و مذهب تشیّع دفاع می‌کنند.

شهید مدافع حرم «محمد آرش احمدی» یکی از رزمندگان دلاور این لشکر است که پیش از شهادتش، همراه با جمعی دیگر از رزمندگان این لشکر پیروز، میثاق‌نامه شهادت امضا و بیست و هفتم مهرماه ۹۷ مصادف با هفدهم محرم به عهد و میثاق خود وفا کرده است.

در این میثاق‌نامه آمده است:

«ما مجاهدین فی‌سبیل‌الله از گروه ۵۴ فاطمیون در پیشگاه خداوند متعال و حضرت صاحب‌الزمان (عج) متعهد می‌شویم، در صورتی که خداوند متعال شهادت را روزی ما بفرماید، سایر مدافعین حرم خصوصاَ هم پیمان‌های خود و امضاءکنندگان این میثاق‌نامه را به اذن خداوند متعال شفاعت کنیم و از خدا بخواهیم که این دوستان ما را عاقبت بخیر کرده و مرگ آن‌ها را شهادت مخلصانه در راه خودش قرار دهد. ۱۳۹۴/۹/۸».

همچنین در فیلمی که از این شهید والامقام، منتشر شده است، وی گفته است: «کلّنا عبّاسُکِ یا زینب» اگر هرکاری بخواهید بکنید، ما جلوی شما می‌ایستیم؛ تا آخرین قطره خونی که در وجود ما شیعیان هست، از حرم، از مذهب تشیّع دفاع می‌کنیم».

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
    2 0
    ما اصلاح طلبان فی سبیل امریکا و اسراییل متعهد می شویم اونچنان به مردم ایرانی فشار وارد کنیم و زانوی خود را بر گردن ان ها فشار دهیم که برجام ها ی 2 و 3 را هم به سرانجام برسانیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس