کد خبر 1115296
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰
برنی سندرز نمایه

یکی از سناتورهای سرشناس آمریکا نسبت به حفظ جان و سلامتی شهروندان این کشور که قصد شرکت در انتخابات سراسری این کشور را دارند، هشدار داد.

به گزارش مشرق، یکی از سناتورهای دموکرات آمریکا که پیشتر قصد شرکت در انتخابات ۲۰۲۰ در این کشور را داشت نسبت به حفظ سلامتی شهروندان آمریکایی که قصد شرکت در انتخابات ریاست جمهوری را دارند، هشدار داد.

ببینید:

فیلم/ حال و روز آمریکا از زبان برنی سندرز

«برنی سندرز» سناتور دموکرات آمریکا عصر یکشنبه به وقت تهران در این باره و با توجه به تداوم آمار نگران کننده از موارد ابتلا و فوتی ناشی از کرونا در این کشور گفت: «ما باید مطمئن شویم که شرکت مردم در انتخابات سلامتی یا جان آن‌ها را به خطر نمی اندازد.»

وی پیشتر در پیامی در توئیتر نوشته بود: «واقعیت های اقتصادی تحت (دولت) ترامپ این است: ۲۹ میلیون آمریکایی غذای کافی ندارد و ۳۰ میلیون بیکار در آمریکا دریافت ۶۰۰ دلار در ماه را از دست دادند

بیشتر بخوانید:

سندرز: ۲۹ میلیون آمریکایی غذای کافی ندارند

طبق جدیدترین آمار دانشگاه جانز هاپکینز، در ۲۴ ساعت گذشته با ابتلای دست‌کم ۵۰ هزار و ۵۰۲ مورد جدید، مجموع مبتلایان به کروناویروس در آمریکا به ۶ میلیون و ۲۴۳ هزار و ۹۱۱ نفر رسید.

بیشتر بخوانید:

سندرز: ترامپ تئوری‌های توطئه عجیب و غریب دارد

طبق جدیدترین آمار و ارقام پایگاه اطلاع‌رسانی «کووید یو اس ای» که آمار مربوط به شیوع کرونا در آمریکا را تجزیه و تحلیل می‌کند، ایالت کالیفرنیا با ۷۳۵ هزار و ۵۴۷ مورد ابتلا و ۱۳ هزار و ۷۰۹ مورد فوتی، کانون بیماری همه‌گیر کرونا در آمریکا محسوب می‌شود و ایالت نیویورک که زمانی در اوج شیوع کرونا، کانون این بیماری همه‌گیر در ایالات متحده محسوب می‌شد، هم‌اکنون بعد از ایالات تگزاس و فلوریدا، با ۴۳۸ هزار و ۷۷۲ مورد ابتلا، در رده چهارم ایالات آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا قرار دارد.

نیویورک با ۳۲ هزار و ۹۸۷ مورد فوتی، همچنان بیشترین تعداد تلفات مرتبط با بیماری کروناویروس در ایالات متحده را به خود اختصاص داده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس