کد خبر 1115263
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸
پایگاه نظامی صهیونیست‌ها در مرز لبنان

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از نفوذ به یک پایگاه نظامی بزرگ در مرز با لبنان و تخلیه مقادیر بسیاری سلاح از این پایگاه خبر دادند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) از نفوذ عناصر ناشناس به پایگاه نظامی بزرگی در منطقه «الجلیل» واقع در شمال سرزمین اشغالی و در نزدیکی مرز لبنان و سرقت مقادیر زیادی سلاح خبر دادند.

بیشتر بخوانید:

بازداشت یک «هسته تروریستی» در لبنان

به نوشته المیادین، در این نفوذ، ۲۳ قبضه سلاح نارنجک‌انداز و ۱۵ قبضه تفنگ ام۱۶ از این پایگاه خارج شده است.

بنابراین گزارش، نیروهای صهیونیستی یک شکاف در دیوار مقر تیپ منطقه ۷۹۶ پیدا کرده‌اند که به نظر می‌رسد نفوذ به داخل پایگاه از این نقطه بوده باشد.

تیپ ۷۹۶ واقع در منطقه الجلیل مسئول امنیت عمومی بخش شرقی مرز لبنان با سرزمین اشغالی است.

رژیم صهیونیستی هنوز جزئیات دیگری از این رخداد مخابره نکرده است. نفوذ به پایگاههای نظامی این رژیم و غنیمت گیری سلاح پیش از این سابقه داشته است.

در ماه می سال گذشته نیز ارتش صهیونیستی از نفوذ به یک پایگاه نظامی در نزدیک مرز لبنان و خارج شدن ۴۶ قبضه تفنگ ام۱۶ خبر داد. یک ماه پس از آن نیز افراد ناشناس به یک پایگاه نظامی رژیم  اسرائیل در کرانه باختری  نفوذ کرده و مقادیری سلاح با خود خارج کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    15 4
    بمب کار بزارن وصهیونیستها را به درک واصل کنند همان طوری که انها در نطنز بمب کار گذاشتنداونا باید بدونند کارهایی که انجام میدهند در ایران وجاهای دیگر ده برابر بیشتر را میشود علیه خودشان انجام داد وسازمانهای اطلاعاتی انها را غافلگیر کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس