کد خبر 1115179
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
امارات و اسرائیل

قرار است طی ماه جاری رؤسای دو بانک بزرگ در سرزمین‌های اشغالی به امارات سفر کنند که نخستین بار از زمان عادی شدن روابط بین دو طرف است.

به گزارش مشرق، به نقل از رویترز، قرار است طی ماه جاری هیأت‌های تجاری رژیم صهیونیستی متشکل از رؤسای دو بانک بزرگ این رژیم به امارات سفر کنند که نخستین بار از زمان عادی سازی روابط بین دو طرف است.

قرار است روز 8 سپتامبر هیأت تجاری بانک پاکوآلیم به امارات رفته و با مقامات دولتی و تجاری ابوظبی و دبی دیدار کرده و همچنین قرار است با مقامات بزرگترین بانک اماراتی نیز نشستی داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

فیلم/ عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها سودی دارد؟

داو کوتلر، مدیرعامل پاکوآلیم، امروز این اقدام را به یک فرصت استثنایی برای ایجاد روابط اقتصادی و مالی بین امارات و رژیم صهیونیستی عنوان کرد.

مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره بانک لئومی اسرائیل هم روز 14 سپتامبر در صدر هیأتی وارد امارات خواهد شد و امیدوار است بتواند در سایه عادی شدن روابط همکاری‌های مالی، فناوری با امارات برقرار کند.

بانک ابوظبی، که بزرگترین بانک امارات به شمار می‌رود هفته گذشته اعلام کرده بود که قصد دارد با مقامات پاکوآلیم و لئومی دیدار کند.

امارات و اسرائیل هفته گذشته توافق کردند یک کمیته مشترک در زمینه همکاری در موضوعات مالی در راستای توسعه سرمایه‌گذاری بین دو طرف ایجاد کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس