کد خبر 1114948
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
عبدی: ارزش بازیکنان خارجی لیگ ۱۰۰ هزار دلار هم نیست

کارشناس فوتبال ایران گفت: ارزش واقعی بیشتر بازیکنان خارجی شاغل در ایران در اروپا به یکصد هزار دلار هم نمی‌رسد، اما اینجا که می‌آیند به خاطر بحث دلالی قراردادهای عجیب و غریب می‌بندند.

به گزارش مشرق، حسین عبدی در مورد اینکه آیا باشگاه‌های ایرانی باید برای انعقاد قرارداد با بازیکنان ایرانی زیر بار قراردادهای دلاری بروند؟ اظهار داشت: اگر از منظر یک بازیکن نگاه کنید این اتفاق خوب است اما به طور قطع از نظر یک مدیر خوب نیست.

وی ادامه داد: تعدادی از بازیکنان ایرانی هستند که چون مارکت خارجی دارند چنین درخواستی می‌کنند تا بتوانند پول خوبی دریافت کنند. البته در ایران وقتی که قرارداد بسته می‌شود در بهترین حالت ۵۰ درصد پول آن به بازیکن می‌رسد و به خاطر همین برخی با این ترفندها به دنبال آن هستند تا پول خوبی گیر بیاورند.

بیشتر بخوانید:

بستن قرارداد دلاری با بازیکن ایرانی خیانت است

کارشناس فوتبال ایران در پاسخ به این سووال که آیا ارزش بازیکنان خارجی شاغل در فوتبال ایران در کشورهای دیگر و مخصوصا در اروپا، با پولی که به آنان در ایران پرداخت می‌شود، برابری می‌کند؟ گفت: بسیاری از این بازیکنان و حتی مربیان در اروپا بیشتر از ماهی ۳ هزار دلار درآمد ندارند و برای آنها مثلا ۵۰ هزار دلار پول زیادی است، اما وقتی به ایران می‌آیند طلب قرارداد ۵۰۰ هزار دلاری می‌کنند که آن هم به خاطر ایجنت‌ها و دلال‌های آنها است.

عبدی خاطرنشان کرد: قیمت اکثر بازیکنان خارجی شاغل در ایران، در اروپا به ۱۰۰ هزار دلار هم نمی‌رسد، آنهم در شرایط زندگی سخت‌تر؛ اما اینجا که می‌آیند به خاطر بحث دلالی قراردادهای عجیب و غریب می‌بندند.

وی در پایان گفت: من در اروپا زندگی کردم و از فوتبال آنجا شناخت کامل دارم به خاطر همین با اطمینان به شما میگویم ۹۵ درصد بازیکنان خارجی ایران بیشتر از ماهی ۳ هزار دلار در اروپا درآمد ندارد و به خاطر همین در ایران می‌مانند و بازی می‌کنند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس