کد خبر 1114705
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
کمک ورزشکاران به کودک اهوازی + عکس

با کمک جمعی از قهرمانان ملی کشتی و ورزش کشور مهدی شایعی کودک اهوازی دارای پای مصنوعی شد.

به گزارش مشرق، مهدی شایعی کودک اهوازی، در فروردین ماه امسال، بر روی مین رفت و بخشی از پایش را از دست داد و درد و ناراحتی از دست دادن پای مهدی، برای خانواده و دوستانش کمتر از خود او نبود.

با کمک قهرمانان ملی کشورمان، متخصصان توانمند داخلی در ساخت پروتز و کمک‌های مردمی جمع آوری شده توسط موسسه خیریه، فرهنگی خادمین امام علی ابن ابیطالب (ع)، این کودک اهوازی پس از چند ماه دارای پای مصنوعی شد تا از این پس قادر به راه رفتن، و زندگی طبق روال عادی شود.

روز 24 فروردین سال جاری نزدیکی‌های غروب، مهدی 12 ساله به دنبال گله به همراه عموی خود در حومه شهر اهواز حرکت می‌کند. از روستای عین 2 که همان نزدیکی است می‌گذرد و هنگام عبور از پادگان متروکه فرجوانی پایش را به خاطر انفجار مین از دست می‌دهد.

همچنین با فعال شدن کوره پز خانه‌ها، تعداد کارگران این مراکز که در خانه‌های کوچک و از همه چیز (حلب ، سنگ، آجر، ...) ساخته شده زندگی می‌کنند افزایش یافته است. سجاد گنج‌زاده، هادی حبیبی  قهرمانان ملی و چند نفر دیگر از نمایندگان موسسه خادمین امام علی ابن ابیطالب(ع) برای توزیع بسته‌های غذایی و بهداشتی به محدوده ی کوره پز خانه‌ها رفته بودند.

برخی کشتی‌گیران و چهره‌های مطرح ورزش همچون رسول خادم، حسن رحیمی، کمیل قاسمی، احسان لشکری، امیر توکلیان، علی اصغر بذری، عباس طحان، هادی حبیبی، رضا لایق، عزت‌الله اکبری، مهدی برائتی، مصطفی علیزاده، سجاد گنج‌زاده، بهمن عسکری، نجمه خدمتی، نیلوفر اردلان، میمنت قاسم آبادی و جمعی دیگر از ورزشکاران رشته‌های مختلف به همراه پرویز پرستویی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در قالب موسسه خیرین خادمین علی ابن ابیطالب (ع) در این کارهای خیر در استان‌هایی همچون سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، خوزستان، مناطق اطراف تهران و ... حضور دارند.

کشتی ایران ,

کشتی ایران ,

کشتی ایران ,

کشتی ایران ,

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • خرم آبادی IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    12 0
    عکس آخری کولر آبی تو اهواز !!!!!!!!!!!! تو اون گرما کولر آبی از بخاری بدتره،خدایا خودت به داد محرومین برس.
  • عظیم IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    5 0
    خدا اجرشون بده
  • امیر IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    3 1
    خدا خیرشون بده و دمشون گرم وگرنه مسعولین ک بخار نداشتن براش یه پا بزارن
  • سعید IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    4 0
    از بانیان این امر تشکر و از خداوند کریم برایتان بهترینها را مسئلت مینمایم.
  • روشن سلطان DE ۰۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    1 0
    بسیار عالی
  • عبدالجلیل محامیدی IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    1 0
    سلام از خیرین محترمی که باعث وبانی این امر خیر شدن دستش دردنکه دستشونو میبوسم همت مردانه میخواهد که نشان دادید وقتی کولر ابی دیدم اشکم سرازیر شد چطور در گرمای ۵۵ درجه گرما و۹۰درصد رطوبت با کولر ابی زندگی کرد خدا بفریاد این ملت شریف وعزیز برسد امین یا ربلعالمین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس