کد خبر 1114610
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
قانون ۵ تعویض برای فصل بعد لیگ برتر تصویب نشد

با تصمیم اتحادیه فوتبال انگلیس در فصل بعدی رقابت های لیگ برتر قانون ۵ تعویض در هر بازی اجرا نخواهد شد.

به گزارش مشرق، به نقل از دیلی میرور، برخی از تیم ها امیدوار بودند که قانون ۵ تعویض در هر بازی که به خاطر کرونا در ادامه فصل قبل اجرا شد، در بازیهای پیش رو نیز ادامه داشته باشد اما آنها در تلاش های خود ناموفق بودند.

به دلیل بحران ویروس کرونا، قانون ۵ تعویض در هر بازی به طور موقت برای ۹۲ بازی پایانی فصل  ۲۰۱۹-۲۰۲۰ تصویب شد و تیم ها از آن استفاده کردند. خیلی از تیم های بزرگتر دوست داشتند این قانون ادامه داشته باشد چون نیمکت قدرتمندی داشتند ولی تیم هایی که بازیکنان بزرگی روی نیمکت نداشتند مخالفت خود را با ادامه اجرای این قانون اعلام کردند.

بیشتر بخوانید:

قهرمان سوپرجام انگلیس مشخص شد

در واقع تیم هایی مانند منچستر یونایتد، منچستر سیتی، لیورپول، آرسنال و چلسی تیم هایی  بودند که برای مجاز شدن قانون ۵ تعویض در هر بازی فشار می آوردند.

یورگن کلوپ آلمانی درباره اجرای این قانون گفت: بله. من می دانم که بحث دوباره انجام خواهد شد که این یک مزیت برای باشگاه های بزرگتر است. من از این نظر در مورد آن بحث نمی کنم. من نمی خواهم در این رقابت برتری داشته باشم. ما ۳۸ هفته لیگ برتر داریم و تا آنجا که من می دانم همه مسابقات دیگر تقریباً یکسان خواهند بود. این بدان معنی است و بهتر است شرایط یکسان باشد. 

فصل جدید رقابت های لیگ برتر انگلیس از هفته آینده شروع می شود و لیورپول مدافع عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها امیدوار به تکرار قهرمانی است ولی کار سختی با وجود تیم های قدرتمندی چون منچسترسیتی، چلسی، منچستریونایتد و آرسنال دارد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس