سازمان لیگ کشتی باز هم دسته گل به آب داد/این بار پای تخلف استقلال در میان است!

دو کشتی‌گیر توانستند با حضور در سازمان لیگ کشتی و با نظارت مسئولین با سه باشگاه قرارداد امضا کنند.

گزارش مشرق، درحالی که اتفاقات عجیب و غریب در لیگ‌کشتی که هنوز شروع نشده کم نمی‌افتد این بار درکمال ناباوری شاهد بودیم دو کشتی‌گیر در یک فصل با دو تیم مختلف قرارداد امضا کرد.

با انصراف تیم دریاچه ارومیه دو کشتی‌گیر این تیم عباس فروتن و نادر حاج آقانیا با حضور در سازمان لیگ قرارداد خودشان را با تیم هیات کشتی قائمشهر امضا کردند اما روز پنج‌شنبه این دو کشتی‌گیر با حضور مجدد در سازمان لیگ در حالی که با تیم هیات کشتی قائمشهر قرارداد داشتند با تیم استقلال هم قرارداد امضا کردند. جالب اینکه نصیرزاده رییس سازمان لیگ هم حضور داشته و در مقابل این تخلف آشکار هیچ واکنشی نداشته است. 

محمد صادق‌زاده مربی تیم هیات کشتی قائمشهر با تایید این خبر گفت: این دو کشتی گیر با ما قرارداد رسمی داشتند ولی آقای نصیرزاده خیلی راحت قانون را زیر پا گذاشته است. حرف های شنیدنی زیاد داریم ولی فعلا سکوت کردیم. شنبه برای این اجحافی که در حق تیم‌مان شده به فدراسیون کشتی می رویم تا پیگیر کارهایمان باشیم. قطعا از نصیرزاده، این دو کشتی گیر و تیم استقلال شکایت خواهیم کرد. تیم ما چون هیچکس را ندارد و شهرستانی هست خیلی در مدت در حق ما ظلم شد که بزودی همه را با مردم و هم استانیها در میان خواهیم گذاشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس