کد خبر 1114537
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸
حامد لک در اندازه های بیرانوند نیست/ پرسپولیس آینده‌نگری نکرد

مربی پیشین پرسپولیس گفت: لک هرگز نمی تواند جانشین بیرانوند باشد. پر کردن جای خالی دروازه بان تیم ملی در پرسپولیس خیلی سخت است. لک در اندازه های بیرانوند نیست.

به گزارش مشرق، محسن سیدی در خصوص حذب حامد لک به عنوان جانشین علیرضا بیرانوند در پرسپولیس گفت: عملکرد بازیکن همواره در سه سال گذشته می تواند بهترین گواه برای شرایط فنی اوباشد. این برای تمام بازیکنان ایرانی صدق می کند و نمی توان صرفا به عملکرد بازیکنان در چند دیدار توجه کرد.

مربی پیشین دروازه‌بانان تیم فوتبال پرسپولیس افزود: حامد لک متاسفانه فراز و نشیب زیادی در سال های اخیر داشته است. اینکه یک دروازه بان مدام در حال تغییر تیمش باشد اصلا خوب نیست و باید دلیلش را پرسید. اخلاق بازیکن در تیم های بزرگ بسیار مهم است. من واقعا نمی دانم چرا لک بطور متوالی تیم های خود را تغییر می داد. البته نباید از حق گذشت که او در ماشین سازی بازی های خوبی داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر پیشکسوت پرسپولیس درمورد خریدهای جدید

وی درباره اینکه آیا لک می تواند جای خالی بیرانوند را پر کند تاکید کرد: او هرگز نمی تواند جانشین بیرانوند باشد. پر کردن جای خالی دروازه بان تیم ملی در پرسپولیس خیلی سخت است. لک در اندازه های بیرانوند نیست.

سیدی درباره سایر خریدهای این تیم یادآور شد: در خریدهای پرسپولیس آینده نگری نشده است. از لحاظ سنی بازیکنان این تیم در شرایط خوبی نیستند. متاسفانه پول های فراوانی داده می شود و این موضوع می تواند برای رختکن تیم هم بد باشد. اینها خریدهای مقطعی هستند و هیچگونه درآمدزایی نخواهند داشت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    17 36
    مگر خود یحیی گل محمدی در حد واندازه های پرس پولیس هست اتفاقا باید عیار این مربی کم سواد را با بازیکنان در پیتی مثل لک و سرلک و الکثیر و... سنجید باید ترابی و علیپور و نادری وعالیشاه و.. از دست این مربی عقده ای فرار کنند عاقبت خوبی برای پرسپولیس با این بیسواد پیش بینی نمی کنم
    • IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
      27 4
      پوكر سوزش
  • محمدرضا IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    10 30
    خدا لعنت کنه انصاری فر را که کالدرون را بیرون کرد و این مربی بی کلاس و ترسو را دوباره برگردوند. قبلا هم آری هان را بیرون کرده بود. انصافا یه استقلالی راس کار بود این همه خیانت به پرسپولیس نمیکرد. حالا پروژه یحیی ساخت یک تیم برای قرار گرفتن در کمر کش جدوله. مثل رفقاش (استیلی و دایی و ...) که چندین سال این تیم و بدبخت کردند.
    • بهروز IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
      29 8
      اشتباه نکن گل محمدی تواین چن سال کی مربی بوده نشون داده کی مربی کاربلدی هستش تاحدودی کارنامه ش خوبه،دراصل خودش پرسپولیسیه تعصب داره به نظرمن میتونه اگربهش اجازه بدن موفق بشه
    • IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      0 0
      چرت و پرت
  • بهروز IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    24 4
    اتفاقاآقای گل محمدی توی این چن سالچه درنفت ،ذوب آهن،تراکتورسازی و..کارنامه خوبی داشتند ومطمئنا اگربهش اجازه داده بشه مربی موفقی میشن ودراصل خودش پرسپولیسه متعصبی هستش به نظرم شماها اصلا پرسپولیسی نیستید کی ازش ایراد میگیرید و!!!؟
    • رضا IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
      11 1
      یحیی برخلاف گفته این آقای منتقد، دنبال فروش آتی بازیکنان نیست، اون الان فقط دنبال موفقیت در آسیاست و در این زمان، اینکه بازیکن کم تجربه بیاره که بعداً بتونه با قیمت خوب بفروشه رو کار درستی نمی دونه.
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    16 1
    افکار عمومی و بخصوص کارشاسان فوتبال باید در مورد صحبت ها و نظرات خود ثبات و منطق داشته باشند یك روز یحیی گل محمدی را تا حد فرگوسن بالا می برند روز دیگر وی را بی سواد می دانند مطمئنا حامد لک و هیچ دروازه بانی در حد بیرانوند عالی نیستند این مشکلی است که همه تیم ها ازجمله استقلال و سپاهان و تراکتور پ سایر تیم های لیگ برتری با آن مواجه هستند انتخاب لک هم تنها گزینه گل محمدی بوده است
    • IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
      9 0
      صد در صد اگر بیرانوند بود پرسپولیس دربی برنده میشد. اینجا نشون داده شد که وجود یک د وازه بان خوب چقدر ارزش دارا
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    19 4
    فقط شیر فرهاد مجیدی بچه ننه
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    4 2
    پنالتی ها و گل های مشکوک ناپلئونی باشه مهم نیست کی بیاد و بره، همه بهترینن!!! این 5 سال که اینجوری بوده و با توجه به یارگیری پرقدرت و بی دردسر پرسپولیس و در جا زدن استقلال کما فی السابق باید قهرمان فصل بعد رو هم پرسپولیس بدونیم.
  • CA ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    4 1
    کلا در فوتبال صبور بودن مهمتر از بهترین بودن هست. برای همین من این نوع گفته در مورد لک رو قبول دارم. در مورد یحیی اتفاقا یک مربی صبور هست هر چند چند زبانه بودن بخصوص دانستن انگلیسی و اهل مطالعه بودن یک مزیت بسیار بزرگ هست و تمامی این خصوصیات در فوق ستاره ای مثل علی دایی جمع هست چه در قامت بازیکن و چه در نقش مربی البته چند سالی هست که بخاطر مشکلاتی که بنظرم شاید مسایل فردی باشد وی کمی از فوتبال فاصله گرفته ولی بنظرمن الگوی بسیار مناسبی برای تمامی بازیکنان ایرانی هست.
  • سبحان IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    4 2
    آقا چرا میزارید از این حرفا بزنند همین حرفا هست که روحیه لک رو خراب می‌کنه به جای اینکه روحیه بدید به لک می‌رسد چرت پشتش میگید الان اگه لک خوب بازی کنه بعد میاد میگه نه لک خوبه می‌تونه جای بیرون بگیره پس چرت نگید بزارید لک تمرکز کنه
    • عشق فقط پرسپولیس IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
      1 1
      عالی گفتی دستت طلا اگه بازی با ماشین رو دیده بودن اینطوری در مورد لک حرف نمی‌زند اگه حسینی تو دروازه ماشین بود بازی ۳ هیچ میشد نه ۱ هیچ
  • ن IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    3 1
    بی سواد دایی را باگلمحمدی مقایسه نکن خواهشن دایی هرچه باشه یک سر گردن حتی از برانکو هم بالا تره
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    0 0
    لک در حد اندازه پرسپولیس نیست - دوباره پرسپولیس میشه مثل دوره علی دائی و سوشا مکانی
  • IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    0 0
    با خرید لک یک پاس گل به حریفان دادن با رفتن علیپور و ترابی و اوساگانو و استوکس با چه مهاجمی میخوان بازی کنند؟
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    0 0
    ای کاش مظاهری می خریدن
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    0 0
    ظاهرا این فصل یحیی میخواد جای مهاجم هافبک بگذاره همه مهاجم ها را فراری دادن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس