کد خبر 1114358
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۰
افشاگری کالدرون از پیشنهاد 100 میلیونی برای جذب بیل

رئیس سابق باشگاه رئال مادرید از پیشنهاد 100 میلیون یورویی یک باشگاه انگلیسی در فصل گذشته برای جذب هافبک ولزی رئال خبر داد.

به گزارش مشرق، رامون کالدرون، رئیس سابق باشگاه رئال مادرید خبر داد این باشگاه فصل گذشته پیشنهاد 100 میلیون یورویی برای جذب بیل را رد کرد.

کالدرون در مصاحبه با نشریه «میرر» انگلیس، گفت: مسئولان کنونی باشگاه رئال مادرید باعث شدند تا پرونده گرت بیل به این شرایط سخت برسد. فصل گذشته یک باشگاه چینی برای جذب بیل اقدام کرد ولی مسئولان باشگاه با بی تدبیری اجاره رفتن به این بازیکن ندادند.

بیشتر بخوانید:

بررسی فروشی‌های زیدان در تابستان

وی در ادامه از پیشنهاد 89 میلیون پوندی یک باشگاه انگلیسی به بیل خبر داد و گفت: اگرچه مذاکرات خوبی میان باشگاه چینی و بیل صورت گرفت ولی رئال در نهایت اجازه رفتن او را صادر نکرد.  نکته مهمتر رئال پیشنهاد یک باشگاه انگلیسی به ارزش 89 میلیون پوند(100 میلیون یورو) را در فصل گذشته رد کرد.

اکنون شرایط بیل با رئال بسیار بد است و این بازیکن دیگر به یک نیمکت نشین محض تبدیل شده و جایی در ترکیب رئال ندارد. باشگاه مادریدی می توانست در فصل گذشته با فروش این بازیکن با قیمت بالا و سود خوبی به جیب بزند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • K MD ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    7 2
    معلومه مثل مدیران نالایق فوتبال ما همه جا پیدا میشه یا احتمالا از اینجا ما صادر کردیم توی فوتبال دنیا
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    2 0
    رئال میخواد فوتبال بیل رو با نیمکت نشینی های مداوم نابود کنه و البته فکر کنم حق هم داره چون بیل به هیچ وجه تعصبی نسبت به این تیم و هوادارانش نداشت واز نشون دادن این بی تعصبی هم خودداری نکرد به شکلی که تمام هوادارن با او به مشکل برخوردند حالا هم بیل باید در تمام تمرینات حاضر بشه ولی بازی نکنه و روی نیمکت یا سکو بازی دیگران رو تماشا کنه این فرسایش روانی شدیدی برای او خواهد بود هر چند که حقوق خوبی هم بگیره ولی دیگر او یک بازیکن تمام شده است و تا پاین قرارداد باید این وضع رو تحمل کنه
    • من IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      0 0
      من بودم پولمو می گرفتم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس