قول و قرار سعادتمند و مجیدی برای دیدار حضوری/ آشتی‌کنان یا خداحافظی و بحران جدید؟

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: این باشگاه یک جام را به دلیل حواشی سنگین و بار روانی که در طول هفته گذشته تحمل کرد از دست داد.

به گزارش مشرق، امیررضا واعظ آشتیانی در خصوص شکست استقلال مقابل تراکتور اظهار داشت: من بازی را جسته و گریخته دیدم، اما انصافا تراکتور شبیه تیم‌های عربی بازی کرد و این موضوع در 15 دقیقه آخر بسیار مشهود بود.

وی افزود: بازی خوبی انجام شد و استقلال هم خوب بازی کرد و موقعیت‌های بسیار خوبی خلق شد، اما صادقانه می‌گویم این تیم خوش‌شانس نبود. استقلال شایستگی قهرمانی را داشت و اتفاقات و مسائل حاشیه‌ای که مدیریت ایجاد کرد این تیم را به سمت حواشی کشاند.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: این همه حاشیه قبل از فینال جام حذفی نباید ایجاد می‌شد و باید این واقعیت را پذیرفت که حواشی در همان نیمه اول که شروع کار بود استقلال را خلع سلاح کرد. در قدیم می‌گفتند مدیریت 40 درصد و کادر فنی و بازیکنان 60 درصد در موفقیت و ناکامی نقش دارند، ولی در حال حاضر شرایط کاملا برعکس است و اتفاقا این مدیریت است که بیشتر از کادر فنی و بازیکنان نقش دارد.

آشتیانی تأکید کرد: مدیر هوشمند، کارآمد و با درایت باید سعی کند تیم و باشگاه را به سمتی ببرد که کمترین حواشی را تجربه کند. صادقانه می‌گویم استقلال یک جام را به دلیل حواشی سنگین و بار روانی که در طول هفته گذشته تحمل کرد از دست داد. در این زمینه نقش مدیریت حائز اهمیت است، مجیدی و کادر فنی و بازیکنان زحمات خود را کشیدند، اما امیدوارم دیگر چنین اتفاقاتی نیفتد.

بیشتر بخوانید:
 

باشگاه استقلال مقابل قانون ضدفساد!

تبعات مصاحبه‌ دردسرسازسعادتمند؛ استقلال باید قرارداد فصل بعد مجیدی را هم پرداخت کند!

وی اضافه کرد: باید به این موضوع توجه کنید که اگر استقلال قهرمان هم می‌شد باز هم این انتقادات وجود داشت و این انتقادات به خاطر شکست این تیم در فینال جام حذفی نیست. دیگر زمان تجربه‌اندوزی تمام شده و این نیست که بگوییم اتفاقات رخ داده یک تجربه بود. متأسفانه یک عده تا هر اتفاقی که رخ می‌دهد می‌گویند می‌خواستیم تجربه کسب کنیم یا این هم یک تجربه بود، اما تا کی؟

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال یادآور شد: مدیرعامل استقلال پیش از این اعلام کرده بود که برای کاهش مطالبات استراماچونی راهی ایتالیا شده است، خیلی‌ها این حرف او را باور نکردند اما من به عنوان یک هوادار و نه چیز دیگر حرف او را باور می‌کنم، اما می‌شد این شرایط را طوری مدیریت کرد که این همه حواشی برای استقلال ایجاد نشود و البته یک جام به راحتی آن هم در شرایطی که این تیم، پرسپولیس را شکست داده از دست نرود.

آشتیانی در خصوص این که این باشگاه با اطلاعیه رسمی اعلام کرده با فرهاد مجیدی قطع همکاری شده و مسؤولان در تدارک بازگشت استراماچونی هستند عنوان کرد: تا جایی که من می‌دانم فرهاد مجیدی یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد و با توجه به این که مدیرعامل باشگاه رسماً در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد استعفای کتبی و رسمی از سرمربی ندیده است طبیعتا این اطلاعیه به منزله برکناری سرمربی محسوب می‌شود و باشگاه باید خسارت برکناری مجیدی را هم پرداخت کند.

وی یادآور شد: باشگاه استقلال اطلاعیه رسمی داد که مجیدی در اینستاگرام استعفا داده و نه به هیأت مدیره و به مدیرعامل، بنابراین وقتی اطلاعیه رسمی می‌دهند حتماً او را برکنار کرده‌اند. نکته عجیب دیگر در اطلاعیه باشگاه استقلال وعده بازگشت استراماچونی است. وقتی فدراسیون فوتبال می‌گوید باشگاه‌ها نمی‌توانند مربی خارجی بیاورند و وزارت ورزش هم از این موضوع حمایت می‌کند، مشخص نیست باشگاه استقلال چرا چنین اطلاعیه‌ای صادر کرده است. این یک پارادوکس است و باید مورد بحث قرار بگیرد. با توجه به اتفاقاتی که در مورد مارک ویلموتس پیش آمده و همچنین مشکلاتی که برای پرداخت مطالبات استراماچونی پیش روی باشگاه استقلال است، باید دید این باشگاه در ابتدا از چه راهی می‌خواهد این مربی را جذب کند و دوم این که چگونه مقابل قانون فدراسیون فوتبال راه حل پیدا خواهند کرد.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال ادامه داد: بعید نیست استدلال مسؤولان باشگاه استقلال این باشد که ما با استراماچونی از قبل قرارداد داشتیم، اما وقتی باشگاه استقلال با یک مربی قطع همکاری کرده و برای مربی جدیدش کارت مربیگری دریافت کرده، یعنی استراماچونی باید قرارداد جدید منعقد کند و این مربی نمی‌تواند به ایران برگردد. من مخالف یا موافق بازگشت استراماچونی به ایران نیستم اما سوالم این است که مسؤولان باشگاه استقلال چطور می‌خواهند پاسخ قانون را بدهند. در انتهای صحبت‌هایم اشاره می‌کنم که باشگاه استقلال در نهایت به مربی ایرانی رو خواهد آورد و بحث بازگشت استراماچونی یک نکته انحرافی و یک رفتار پوپولیستی برای عبور از این شرایط است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    11 3
    مدیریت سعادتمند فاجعه ست . فقط داره تا وقت باقیه می چاپه و خرج تراشیهای نجومی میکنه
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    2 1
    عصبانی بود آبورار گیلانی ی چی بو گو فته
    • IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      3 1
      این زبونی که گفتی مال قبایل آمازونه ؟! چی میگی واسه خودت ؟
  • امیر IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    4 0
    چرا هواداران متوجه نیستند که وزیر ورزش ،سعادتمند را برای بریدن سر استقلال به این باشگاه گماشته شده و هر دو نفر پرسپولیسی دو آتیشه هستند
  • ساسان IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    2 1
    استرا برو پشت بومت رو بروف
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    1 0
    متاسفم برای این مدیریت بی عقل که مربی و بازیکنان به این خوبی رو بخاطر غرور کاذب خودش وارد حاشیه بکنه و دل میلیون ها هوادار را خدشه دارکند متاسفم.......... اینو باید مثل توپ فوتبال شوتش کنن
  • امیر IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    5 0
    هواداران استقلال کی قراره بفهمند که وزیر ورزش و سعادتمند برای بریدن سر استقلال دستشون توی یک کاسست .سعادتمند مهره ی نفوذی مسعود سلطانی فر لنگیه وزیر لنگی الان ۴ ساله داره مقدمات پسرفت استقلال را میچینه اینو یه بچه پنج ساله هم میفهمه نمیدونم چرا آقایون خودشونو به نفهمی میزنن .وقتی قانونا استراماچونی را نمتونن بیارن استقلال چرا الکی وعده فریب میدن به هواداران
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    3 0
    فوتبال ایران پاک نیست رفته به سمت دلالبازی، هر کی به فکر پرکردن جیب خودشه، مگه فرهاد مشکلش چی بود که نذاشتین کار کنه، تیمی که خودش هم جمع نکرده بود فوق‌العاده بازی می‌کرد، متاسفم برای این مدیریت فوق‌العاده ضعیف، به امید روزی که دلال بازی از فوتبال ما کنار بره
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    4 0
    ایشان چون قبلا خودشان در این سمت بوده اند، بهتر می دانند که چگونه قانون را دور می زنند و یا پوپولیستی رفتار می کنند!
  • SE ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    0 2
    بازیکنان تراکتور کیسه رو له کردند
    • اس اس محبوب IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      5 0
      له فقط 6 تایی شدن لنگ مابقی همش توهمه جانم
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    1 0
    اقا یک عده نمی خان استقلال نتیجه بگیره سعادتمند وکی انتخاب کرده اگه این بابا وظیفه اش بهم ریختن استقلال باشه داره خوب کارشو انجام میده،اقاهر طورشده میخان امار وارقام خوب استقلال رو از پرسپولیس بیارن پایین با این مدیرای نفوذی استقلال هیچ کار نمی تونه انجام بده مگه اینکه تیم خصوصی بشه.
  • مهراب IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    0 0
    فقط در یک صورت میشه به سعادتمند حق داد که استراماچونی رو برگردونه به استقلال. در غیر اینصورت باید بره پیش دیگر خائنینی که جناب وزیر مافیایی ورزش، واسه نابودی استقلال بالا سر این تیم گماشته بود و آه و نفرین میلیونها هوادار استقلال رو به جان بخره و یقیناً عاقبت آن خیلی واسش گرون تمام خواهد شد.
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    0 0
    یه جوری میگند عربی که انگار عربها ضعیف هستند مرد حسابی شما چندین ساله از عربها عقبید و خواهید بود تو کل بازی وقت تلف شده ۸ دقیقه بود داور با بی عدالتی ۹ دقیقه گرفت اینا فک میکنند فوتساله و هر لحظه که توپ از جریان خارج شد داور باید وقت نگهدارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس