کد خبر 1114211
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۷
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران سعید خطیب زاده نمایه

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران انتشار تصاویر توهین آمیز به پیامبر اسلام توسط مجله شارلی ابدو را قویا محکوم کرد.

به گزارش مشرق، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (پنجشنبه) در واکنش به انتشار تصاویر توهین آمیز به پیامبر اسلام (ص) توسط مجله شارلی ابدو این اقدام موهن را قویاً محکوم کرد.

بیشتر بخوانید:

کاریکاتورهای موهن شارلی‌ ابدو علیه پیامبر اسلام

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: هرگونه اهانت و بی احترامی به پیامبر مکرم اسلام و سایر پیامبران الهی به هیچ وجه قابل قبول نیست.

سخنگوی دستگاه سیاست خارجی افزود: اقدام موهن نشریه فرانسوی که به بهانه آزادی بیان تکرار شده است، موجب جریحه دارشدن احساسات موحدان عالم، اقدامی تحریک آمیز و توهین به ارزش‌های اسلامی و عقاید بیش از یک میلیارد مسلمان در جهان است.

خطیب زاده در پایان تاکید کرد: برخلاف اقدام موهنی که توسط این مجله انجام شده است، آزادی بیان ارزش والایی است که باید به شکل سازنده‌ای در جهت همزیستی مسالمت آمیز نوع بشر و تفاهم بیشتر بین ادیان به کار گرفته شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اللهم عجل لولیک الفرج IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    3 0
    خداوندا ، ای ملک القدوس و ای قدرت لایزال و ای مالک آسمانها و زمینها ، ریشه ظلم و کفر و نفاق ملحدان بی دین را از عالم هستی برکن . آمین یا رب العالمین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس