کد خبر 1113792
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱
خانه در انگلیس

قیمت خانه در انگلیس در ماه آگوست بیشترین رشد ماهانه از سال ۲۰۰۴ تاکنون را به ثبت رساند.

به گزارش مشرق به نقل از بلومبرگ، در ماه آگوست قیمت خانه در انگلیس بیشترین رشد ماهانه در ۱۶ سال گذشته را تجربه کرد و دلیل آن افزایش تقاضا ناشی از کاهش مالیات در این زمینه بوده است.

بیشتر بخوانید:

۱۰ اقدام استعماری انگلیس در عصر قاجار

البته ممکن است این رونق بازار مسکن در انگلیس خیلی طول نکشد؛ چراکه ممکن است دولت این کشور اجرای سیاست‌های کمک اقتصادی خود را متوقف کند. قیمت هر واحد خانه در انگلیس در ماه آگوست نسبت به ماه جولای ۲ درصد رشد کرده و به طور متوسط به ۳۰۰ هزار دلار رسیده است. 

بنا به اعلام موسسه سوسایتی بیلیدینگ میشن واید، در ماه آگوست روند کاهش قیمت مسکن که در ماه می و ژوئن در انگلیس اتفاق افتاده بود را برعکس کرد و حالا قیمت مسکن در این کشور به رکورد جدیدی رسیده است. 

بیشتر بخوانید:

تهدیدهای بسیاری با تدبیر امام سجاد(ع) به فرصت تبدیل شدند

در زمان اعمال محدودیت‌های کرونایی بازار مسکن در انگلیس راکد شده بود. دولت انگلیس و ریشی سوناک، وزیر خزانه داری این کشور، برای رونق دادن به این بازار برای ۵۰۰ هزار دلار از مبلغ خرید خانه معافیت مالیاتی اعمال کردند که این معافیت مالیاتی تا روز ۳۱ مارس سال آینده اجرایی خواهد شد. حالا سوال اینجاست این رونق در مسکن انگلیس تا کی ادامه دارد. سیاست‌ کمک‌های اقتصادی دولت ماه آینده میلادی منقضی خواهد شد و انتظار می‌رود نرخ بیکاری در این کشور نیز افزایش یابد.

موسسه میشن واید می‌گوید: به احتمال زیاد رونق بازار مسکن طی چند ماه آینده در انگلیس به شکل محسوسی کاهش خواهد یافت و البته بسیاری از کارشناسان نیز با این موضوع موافقند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس