کد خبر 1113729
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۶/۱۲

امروز سهامداران شرکت‌های تامین سرمایه امین، بهساز کاشانه تهران و معادن بافق در بورس و معامله‌گران شرکت‌های کشاورزی و دامپروری ملارد شیر و توسعه مسیر برق گیلان در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت 52هزار و 902 واحدی، در ارتفاع یک ‌میلیون و 631هزار و 883واحدی به کار خود پایان داد بیش از 13میلیارد و 87میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 8هزار و 135میلیارد تومان در بیش از 772هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

ارزش معاملات امروز و نمادهای تاثیرگذار بورس +عکس

بر این اساس سهامداران شرکت‌های تامین سرمایه امین، بهساز کاشانه تهران و معادن بافق امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های گروه صنعتی بازر، نفت سپاهان و سبحان دارو بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 994میلیون ورقه به‌ارزش 4هزار و 391میلیارد تومان در 640هزارنوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 431واحد افت کرد و در ارتفاع 17هزار و 357واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های کشاورزی و دامپروری ملارد شیر، تولید برق ماهتاب کهنوج و توسعه مسیر برق گیلان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های پلیمر آریا ساسول، تولیدات پتروشیمی قائد بصیر و پتروشیمی غدیر بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس