کد خبر 1113534
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹
کتاب سلام بر ابراهیم

ابراهیم هادی شهید گمنامی است که فرمانده گروه چریکی شهید اندرزگو بود. شهید هادی به «سردار کمیل» و «پهلوان بیمزار» معروف گردیده و خواندن خاطراتش خیلی‌ها را به طور معجزه آسایی متحول نموده است.

به گزارش مشرق، بنیاد فرهنگی مهدی موعود شهرستان اسلامشهر و کانون فرهنگی هنری علمدار کربلای اسلامشهر اقدام به برگزاری مسابقه بزرگ شهید ابراهیم هادی کرده‌اند.

ابراهیم هادی شهید گمنامی است که فرمانده گروه چریکی شهید اندرزگو بود. شهید هادی به «سردار کمیل» و «پهلوان بیمزار» معروف گردیده و خواندن خاطراتش خیلی‌ها را به طور معجزه آسایی متحول نموده است. خاطرات خانواده، دوستان و همرزمان شهید ابراهیم هادی در کتابی با عنوان «سلام بر ابراهیم» چاپ گردیده است که به دلیل قلم شیوا و متن روانِ کتاب مطالعه آن برای تمامی سنین از کودک تا نوجوان و بزرگسال مناسب است. این کتاب تا کنون بیش از یکصدبار تجدید چاپ گردیده و بالغ بر یک میلیون جلد از آن به چاپ رسیده است.
دلنوشته هایی که بسیاری از خوانندگان این کتاب پس از مطالعه آن نوشته اند و از راههای مختلف منتشر شده است حکایت از آن دارد که بسیار تحت تأثیر قرار گرفته و متحول گردیده اند. 
معنوی شدن، در نظر گرفتن رضای خدا در همه امور، نمازخوان شدن، تقویت نماز و حجاب، روی آوردن به توکل و توسل و برادر خود دانستنِ شهید ابراهیم هادی بسیار در دلنوشته¬ها وجود دارد.

مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای در مورد کتاب سلام بر ابراهیم می‌فرمایند: «من کتابی خواندم مربوط به شهید ابراهیم هادی، خب این خیلی کتاب جالبیه، خیلی جذابه. من این کتاب را که خواندم تا مدتی بعد از آنی که خوانده بودم دلم نمی آمد از روی میز این کتاب را بردارم و بگذارم مثلاً تو کتابها. آن جاذبه شخصیت، شخصیتی که در تو این معرفی شده به قدری این جاذبه دارد این شخصیت که آدم را مثل مغناطیس به خودش جذب می کند ، آدم را میخکوب میکند. بگردید این شخصیتها را پیدا کنید، از این قبیل شخصیتهای برجسته ای هستند که اینها سردار هم نیستند حتی فرمانده گردان هم نیستند اما حکایتها دارند، ماجراها دارند.»

مسابقه بزرگ شهید ابراهیم هادی غیرحضوری و کشوری است.

نحوه دریافت فایل الکترونیکی مسابقه ازطریق لینک 
https://eitaa.com/mahdaviat_is/1091

جوایز مسابقه چنین خواهد بود:

 نفر اول : پنج میلیون ریال 
 نفر دوم: سه میلیون ریال 
نفر سوم: دو میلیون ریال 
نفر چهارم تا پانزدهم: پانصد هزار ریال  

زمان آزمون انلاین نیز ۳۱ شهریور مصادف با ۳ صفر خواهد بود.

لینک آزمون آنلاین:

http://digi-form.ir/w16d559dd

آی دی جهت راهنمایی  و ثبت نام نیزچنین است:
@javanjavan2

نحوه شرکت در مسابقه:

ابتدا  از طریق این آی دی @javanjavan2 ثبتنام کرده و سپس کتاب سلام بر ابراهیم را تا روز مسابقه مطالعه می‌نمایید. 

در روز 31 شهریور 1399 وارد لینک http://digi-form.ir/w16d559dd می شوید.

آزمون مسابقه آنلاین است و وقتی وارد این لینک شدید سئوالات مسابقه یکی یکی برای تان ارسال میگردد و برای ارسال پاسخ هر سئوال فقط چند ثانیه فرصت دارید. 
در روز مسابقه از اینترنت پرسرعت استفاده کنید تا در هنگام شرکت در آزمون قطع نشود که اگر وسط آزمون اینترنتتان قطع گردد از مسابقه حذف می شوید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    4 0
    سلام بر ابراهیم هادی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس