کد خبر 111352
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۶

در اولين همايش فرماندهان و مسئولان نيروي زميني سپاه در سال 1391، عملکرد اين نيرو در ابعاد ماموريتي و ارتقاي آمادگي‌ها تشريح شد.

به گزارش مشرق، اولين همايش فرماندهان و مسئولان نيروي زميني سپاه با حضور سردار محمد پاکپور ـ فرمانده نيروي زميني سپاه، حجت‌الاسلام رضايي ـ مسئول نمايندگي ولي‌فقيه در نيروي زميني سپاه، سردار عبدالله عراقي ـ جانشين فرمانده نيروي زميني سپاه و فرماندهان قرارگاه‌هاي ده‌گانه و جمعي از فرماندهان تيپ‌ها و لشکرهاي مردم‌پايه اين نيرو در مجتمع فرهنگی الغدير برگزار شد.

در اين همايش، منويات مقام معظم رهبري و فرمانده کل سپاه توسط سردار پاکپور به فرماندهان و مسئولان نيروي زميني سپاه ابلاغ شد.

فرمانده نيروي زميني سپاه با گراميداشت ياد و خاطره شهداي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس، از مجموعه قرارگاه‌ها و يگان‌هاي عملياتي که در سال گذشته در تثبيت امنيت مناطق شمال غرب، غرب، جنوب شرق و جنوب غرب کشور تلاش و همت خود را به کار بستند، تقدير کرد.

بر اساس اين گزارش، سردار پاکپور در ادامه به بيان عملکرد نيروي زميني سپاه در ابعاد ماموريتي و ارتقاي آمادگي‌ها پرداخت و سياست‌ها و برنامه‌هاي اين نيرو درباره حفظ و ارتقاي آمادگي رزم يگان‌ها و توجيه و شيوه پشتيباني از اين يگان‌ها را اعلام کرد.

همچنين در اين همايش، ارزيابي کارشناسان و بازرسان ستاد‌کل نيروهاي مسلح، ستادکل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ستاد نيروي زميني سپاه از عملکرد يگان‌هاي اين نيرو در سلسله رزمايش‌هاي برگزار شده در سال گذشته ارائه شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس