1

دادستان عمومی و انقلاب شهر قدس در تشریح حادثه زیر گرفته شدن تعدادی از عزاداران حسینی در شب گذشته گفت: در پی این حادثه یکی از سرنشینان خودروی مذکور دستگیر و خودروی مورد نظر نیز توقیف شده است.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی و رسانه دادگستری کل استان تهران، مجید کاویانی ضمن تشریح حادثه زیر گرفته شدن تعدادی از عزاداران حسینی در شب گذشته توسط راننده یک خودروی پژو بیان کرد: حسب گزارش واصله، راننده خودرو مست بوده و زمانی که با عزاداران مواجه شد، اقدام به زیر گرفتن پنج نفر از عزاداران کرد که چهار نفر به صورت سرپایی مداوا شدند و یک نفر نیز به بیمارستان منتقل شده که حال وی مساعد گزارش شده است.

بیشتر بخوانید:

شناسایی راننده مستی که عزاداران حسینی را زیر گرفت

دادستان عمومی و انقلاب شهر قدس خاطرنشان کرد: در پی این حادثه یکی از سرنشینان خودروی مذکور دستگیر و خودروی مورد نظر نیز توقیف شده است.

وی تصریح کرد: راننده در حال حاضر شناسایی شده و پیگیری‌های لازم به منظور بازداشت وی در دست انجام است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    14 0
    نباید رضایت بده
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    24 0
    خود را گول نزنید. در نتیجه القای شعارهایی مثل جامعه مدنی و ایران برای همه ایرانیان و ما آریایی هستیم عرب نمی پرستیم و... الان اقشار بی دین شجاعت مبارزه با اسلام را به طور علنی پیدا کرده اند و علنا علیه السلام تبلیغ می کنند. در سایتها و فضای مجازی به طور کاملا آشکار و علنی مسلمانان را وعده کشتار و اعدام می دهند و صریحا می گویند پیرو بابک خرمدین هستند. که البته نمی دانند او بیش از مسلمانها زرتشتی ها را کشت. رسما می گویند اسم بچه هایتان را اسامی بیگانه= اهل بیت عصمت نگذارید. دانش آموزان و دانشجویان دختر چادری در مدارس و دانشگاهها تحقیر شده و مورد اهانت همکلاسی و معلمان قرار می گیرند. در دبستانهای دخترانه دیگر اسم فاطمه و زهرا نایاب شده و در دبیرستانهای دخترانه اثری از چادر نیست. وضعیت پسرها هم که فاجعه بار تر از آن است که گفته شود. این مسیر آینده ایران است. ببینید چه کردید که با شعار آزادی و دموکراسی و اینترنت و ماهواره در خانه های مردم ایران ناصبی پرورش دادید. البته اثر ربا و مال حرام بانکها هم تاثیرش غیر قابل انکار است.
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    8 0
    حقش اینه خودشم بندازن زیر ماشین از روش رد شن حرام خور نجس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس