کد خبر 1112890
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
کارشناس حقوقی: استراماچونی قراردادش را فسخ کرده و نمی‌تواند به استقلال برگردد/ او مشمول قانون عدم حضور خارجی‌ها است

کارشناس حقوقی- ورزشی گفت: استراماچونی قراردادش را نیم فصل اول با استقلال فسخ کرده و چون باید با این باشگاه قرارداد جدید امضا کند شامل قانون منع حضور خارجی‌ها در فوتبال می‌شود.

به گزارش مشرق، غلامرضا رفیعی در خصوص اینکه باشگاه استقلال و مدیرعامل آن اعلام کرده استراماچونی گزینه فصل اینده این تیم است و می‌تواند به این تیم برگردد اظهار داشت: استراماچونی در نیم فصل اول قراردادش را با استقلال فسخ کرده و به صورت یکطرفه از این باشگاه جدا شده است.

بیشتر بخوانید:

قانون اجازه بازگشت استراماچونی را می‌دهد؟

وی افزود: این مربی تا پایان فصل در استقلال نبوده و اگر قرار است به این باشگاه برگردد طبعا باید قراردادی جدید و به تاریخ روز امضا کند. طبیعتا وقتی قرارداد جدید منعقد می‌شود این مربی مشمول عدم حضور خارجی‌ها در فوتبال ایران می‌شود.

کارشناس حقوقی- ورزشی در خصوص اینکه استقلال با فرهاد مجیدی قرارداد داشته و با یک مربی دیگر مذاکره کرده و حتی مدیریت استقلال در برنامه زنده این موضوع را تائید کرده و با این اتفاقات آیا مجیدی می‌تواند اقدام حقوقی در این زمینه انجام دهد عنوان کرد: باید دی که مفد قرارداد چگونه است. اگر قرارداد این مربی ویلموتسی باشد! می‌تواند از مدیران باشگاه به خاطر مذاکره با یک مربی دیگر شکایت کند در غیر این صورت خیر.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    0 0
    قراردادترکمانچای،یکی، دوتا، سه تا...... ت فوتبال هزاران هزار.....
  • IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    0 0
    استرا از ترس اینکه یکی از تیم های ایارن درست بازی کردن یاد بگیر انداختن بیرون به هیچ وجه مافیا فوتبال اجازه نیمدند برگردد
  • IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
    0 0
    پروژه خراب کردن استقلال برای فصل بعد هم استارت خورد. دمت گرم بابا مسعود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس