یورش نظامیان نیجریه به عزاداران حسینی (ع)/ ۳ نفر شهید شدند

به دنبال یورش وحشیانه نظامیان نیجریه به عزارداران حسینی (ع) در شهر «کادونا» سه نفر به شهادت رسیده و شماری دیگر نیز زخمی شدند.

به گزارش مشرق به نقل از العالم، ارتش نیجریه همچنان به سرکوب تجمعات و مجالس عزاداری حسینی (ع) در ماه محرم الحرام ادامه می دهد.

بر اساس این گزارش، اخیراً نیز نظامیان ارتش نیجریه مجالس عزاداریِ عاشورای حسینی (ع) ر شهر کادونا واقع در شمال این کشور را مورد حمله قرار داده اند.

طبق آخرین اخبار، به دنبال این حملات سه تَن از عزاداران حسینی (ع) شهید و شماری دیگر مجروح شده اند.

از ابتدای ماه محرم الحرام تاکنون شماری از عزاداران حسینی (ع) در حملات وحشیانه ارتش نیجریه به شهادت رسیده اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    1 1
    در کشوری که 80 درصد آن را غیر شیعیان و مسیحاین نیمی از جمعیت را تشکیل می دهند باید تقیه اختیار کرد شیعیان در لبنان 40 درصد جمعیت را تشکیل می دادند و اهل سنت و مسیحیان هر کدام 20 درصد از این رو حزب الله می تواند عرض اندام بکند شیعیان در رده های بالای ارتش نیجریه اصلا وجود ندارند برعکس ترکیه و پاکستان که مقامات بالای ارتش در ان شیعیان هستند باید در این کشور تقیه در پیش گرفت و مانع از هم پاشیدگی همین اقلیت شیعی گردید
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    0 0
    باید نسل بعدی شیعیان را در جنگ استفاده نمود عمر شیعه دراین کشور به 30 سال و 20 سال نمی رسد روز قدس نباید بهانه ای داد که مردم نیجریه در جهل و ظلمت بمانند آنهم موقعی که رهبران شیعی نیجریه نمی توانند از جریان های اهل سنت و در کنار خود داشته باشند و انها بشدت تقیه می کنند شیعیان نباید سند نابوید خود را امضا کنند خود امام زمان از این صحنه ها راضی نیست- اینو به مقامات هم برسانید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس