کد خبر 1112134
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
دلجویی ناجا از مردم روستای ابوالفضل اهواز - کراپ‌شده

فرمانده انتظامی و جمعی از مسؤولان ناجا خوزستان با حضور در روستای ابوالفضل اهواز از مردم این منطقه دلجویی کردند.

به گزارش مشرق، جمعی از مسؤولان انتظامی خوزستان با حضور در منزل امام جماعت روستای ابوالفضل اهواز از وی و اهالی این منطقه دلجویی کردند.

 تعدادی از ماموران ناجا و اجراییات شهرداری با حضور فرماندار اهواز، معاون دادستان عصر چهارشنبه در اجرای حکم خلع ید بخشی از اراضی بنیاد مستضعفان در روستای ابوالفضل اهواز با همراهی نماینده بنیاد مستضعفان به این روستا مراجعه کرده، که بین آنها و مردم و مشاجره و درگیری به وجود آمده که با دخالت عوامل انتظامی بدون خسارت مالی و جانی درگیری تحت کنترل قرار گرفت.

با توجه به اهمیت به نگرانی مردم و به جهت جلوگیری از سوءاستفاده معاندین از این حادثه بنا به تدابیر تعدادی از معاونان انتظامی استان، فرمانده شهرستان اهواز برای دلجویی از مردم روستای ابوالفضل در منزل حجت الاسلام سید یوسف موسوی امام جماعت این روستا حضور یافت و از مردم این روستا که در منزل وی حضور یافته بودند، دلجویی و نشستی تعاملی برگزار کردند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان ضمن تشریح اجرای این حکم که بنا به درخواست بنیاد مستضعفان و مصوبه استانداری و دستور قضایی بوده است راجع به مشکل پیش آمده با مردم مذاکره کرد.

پیش از این فرمانده انتظامی شهرستان اهواز هر گونه تیراندازی به سمت مردم روستای ابوالفضل( ع) این شهرستان را تکذیب و کرد و اظهار کرد: ماموران این فرماندهی تنها جلوگیری از ادامه درگیری دخالت کرده‌اند.

مردم و مسؤولان ناجا در این دیدار تاکید کردند بایستی مطابق قانون با عاملان اصلی زمین خواری برخورد شود.
 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
    28 2
    خوبه فیلم گلوله های پلاستیکی تون و آثارش روی بدن مردم معلومه ومشخصا با آمادگی قبلی به روستا وارد شدن گذشته از اینا بنیاد مستضعفان اگه مردم این روستا رو مستضعف نمیدونه وقصد اخراجشون را داره کی پس مستضعفه اون پولداری که قراره زمینا رو از بنیاد بخره شرم آوره با پر رویی اومدن مذاکره اگه اون روحانی سید نبود که اهالی روستا رو میکشتنم آب از آب تکون نمیخورد اگه مردین خونه های میلیاردی رو که با اسامی مختلف در تملک اشخاص سیاسی و نظامی احزاب و آقایون و اقازاده هاشونه پس بگیرید وگرنه اون که پیغمبر بود امارت حکومتیش مسجد بود نه کاخ
    • IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
      0 0
      حالا از اتفاق مالک زمین ها بنیاد مستضعفان از آب در امده است. اگر زمین ها شاکی خصوصی داشتند آنوقت چه کار باید کرد؟ اینطور هم که صحیح نیست که هر کسی دور یه زمین دیواری کشید بشه صاحب اون زمین ! اینکه باید به فقیر کمک کرد یک قضیه است. اینکه ساخت و سازها باید طبق قانون باشند یک قضیه دیگر است. (نیروی انتظامی هم با حکم مراجع قضایی اقدام کرده بود و کار نیروی انتظامی و مرجع قضایی درست بوده است ولی اگر می گویید اینها مستضعف هستند و باید به آنها کمک کرد یعنی باید موضوع به گونه ای دیگر حل شود)
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
    13 2
    اصلا برای من قابل حزم نیست برادر چراتو این شرایط حساس مملکت با آن همه دشمنان قسم خورده، دارین هزینه می تراشین ،اگر عرضه مملکت داری ندارین راه را برای ادمها دلسوز بازکنید وازقوه محترم قضایی خواهشمندیم جلوی این افرادواقعا بی تدبیر گرفته وخلع مسولیت کنند .بابا به خدا این افراد سوراخ دعا راگم کرده اند به جای برخورد بالاکچریهای وسلطانهای زمین خوار دریاخوار کوه خوار فاضلاب خوار با مردم مستضف ذاغه نشیان برخورد می کنند اخه برادرمحترم جناب فتاح شماکه این همه خانه برای قشر ضعیف درست می کنید اینها هم به ذیل فاکتورت اضافه کن واقعا چیزی ازبنیاد باین اسم کم می شود
    • حامد IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
      5 5
      همین برخورد با لاکچری ها باعث شده عوامل شون رو بفرستن واسه لگد انداختن و دلسرد کردن مردم
    • رسول IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
      4 9
      اصلا برای من قابل حزم ?!........ هضم یا حزم ؟!.... ذاغه نشینان یا زاغه نشینان ؟!.....شما بد نیست کمی دیکته تمرین کرده سپس راهکارهای مملکت داری را گوشزد کنی !!!!!!..
    • ناشناس IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
      0 0
      رسول خان عوض خانم معلم بازی محتوای قضیه رو ببین.! آره داداش
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
    4 6
    خدا خیرشون بده وامیدواریم هیج وقت شاهد چنین اتفاقاتی که باعث فرصت طلب های ضد انقلاب می شود.پیش نیاد ومردم عزیز هم به قانون وماءور قانون احترام بگذارند--
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
    13 3
    اگر غلطی انجام ندادید دلجویی برای چیه؟!!! حالتون از این همه دروغ بهم نمیخوره؟
  • میهن خیرالموم IR ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    0 3
    فکر میکنم که دارن با مردم بد تا میکنن تا در مملکت ناراضی تراشی کنن افسوس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس