کد خبر 1111801
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
بازگشت احتمالی و حسی استراماچونی به استقلال

رسانه های ایتالیایی به آخرین وضعیت تیم استقلال در روزهای اخیر پرداختند.

به گزارش مشرق، بعد از صعود استقلال به فینال جام حذفی که با برتری برابر پرسپولیس در ضربات پنالتی به دست آمد، فرهاد مجیدی از سمت خود به عنوان سرمربی استقلال استعفا کرد. توتومرکاتو وب با بیان این خبر نوشت آنچه اطلاعات به ما رسیده است، سفر روسای باشگاه استقلال به ایتالیا برای دیدار با استراماچونی دلیل استعفای فرهاد مجیدی بوده است.

بیشتر بخوانید:

نقش پررنگ وزارت ورزش در استعفای مجیدی

این سایت در بخش دیگری از گزارش خود پیرامون صعود دراماتیک استقلال به فینال جام حذفی نوشت و عنوان کرد: استقلال در حالی که در دقایق پایانی دروازه خود را باز شده دید، به خود آمد و خیلی زود بازی را به تساوی کشاند تا در پنالتی موفق شود ۴ بر یک پرسپولیس را شکست دهد و راهی دیدار نهایی شود و حالا باید در این مرحله به دیدار تراکتور برود.

استراماچونی تیم سابق خود را در این هفته ها می بیند؟

سرمربی سابق پس از گذشت تنها ۶ ماه از این باشگاه خداحافظی کرده بود. دلایل؟ دسامبر گذشته قرارداد دو طرف با هم خاتمه یافت. اما اکنون نیز صحبت هایی در مورد بازگشت احتمالی و حسی او به تیم استقلال وجود دارد.

شیخ دیاباته نیز در استقلال خوش درخشیده است. این بازیکن که توانست آقای گل لیگ برتر ایران شود، از دلایل موفقیت استقلال در این فصل بوده است. شاگرد سابق استراماچونی اکنون در اولین فصل حضور خود در استقلال توانسته عنوان آقای گلی را به دست بیاورد و با این تیم به فینال جام حذفی برسد.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • محمد IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
    4 10
    فقط یه کلام بازگشت استراماچونی ینی خراب شدن باشگاه استقلال چه بخواهید چه نخواهید این باز گشت موفقیت آمیز نخواهد بود من به عنوان یکی از بازیکنان استقلال این نظر رو دارم
    • IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
      1 1
      پرسپولیسی تو حق اظهار نظر راجع به استقلال را نداری.از همین حالا خودتون رو باخته اید.
  • علی IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
    2 0
    بازگشتی در کار نخواهد بود.وقتی بصراحت مدیر عامل استقلال این نکته را گوشزد می کند چرا منافقانه تیتر می زنید تا آرامش تیم و مربی را بهم بزنید.البته سیاست مشرق در بعضی از موضه گیری ها به همین شکل است.لطفا مسئو ل محترم مشرق قلم را دست افرادی ندهیدکه آن پختگی لازم را ندارند که هر جور دلشان خواست قلم فرسایی کنند.خداوند افرادی که دلشان با زبانشان یکی است حفظ کند.یا علی مدد جانم فدای رهبر
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
    3 1
    جذب سرمربی خارجی مگه ممنوع نشده ؟
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
    1 1
    اشکالی نداره حتما باید بیارنش چون سعادتمند قول داده از جیب اش میلیونها یورو پرداخت میکنه
  • امید IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
    3 5
    باسلام نظرتون محترمه دوست عزیز ولی اگه واقع بین هم باشیم استقلال ۳تا از بازیهاش رو با پنالتی هایی که داور براش گرفت تونست هم نائب قهرمان بشه و تا بازی ماقبل فینال هم بیاد بالا مجیدی هنوز خام و بی تجربه است اگه کمک داورها نبود استقلال انقدر بالا اومدن نداشت اگه استرا رو نگه میداشتن هم قهرمان لیگ میشدیم با اختلاف و هم قهرمان جام حذفی البته برگردوندن استرا کار وزیر ورزشه چون تو پرونده ی محکومیت فدراسیون بخاطر پرونده ی ویلتوموس گند زده احتمالا تو پرونده اعتراضی استرا هم باز محکوم دیگه ای تو راهه بخاطر همین میخوان قبل از محکومیت تو پرونده ی استرا اونو برگردونن که بازهم ابروی وزیر بیش از این نره
  • علی FR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
    3 0
    سعادتمند: مجیدی با ما قرارداد دارد و نام او در لیست ارسالی است/ علاقه داریم با قدرت به کارش ادامه دهد/ او باید فینال حذفی را برای ما دربیاورد/ سال بعد نباید اختلاف ما با صدر جدول ۱۴ امتیاز باشد/ ما سال بعد باید قهرمان شویم، توقع من این است
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
    3 0
    من سعادتمند را دقیق نمی سناسم اما قبول دارم مدیر عامل باشگاهی مانند استقلال باید زیاده خواه و جاه طلب باشد.اگر هدف سعادتمند از این تغیبر و تحولات این قضیه باشد من به عنوان یه استقلالی کاملا باهاش موافقم.
  • جمال IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    0 0
    عجیب برای ششتقلال طاغوتی کاجی همه چیز آزاد می شود جذب مربی خارجی جذب بازیکن خارجی. حال نگاه کنید ششتقلال بالای ده بازیکن میگیرد. حیف پولهای بیت المال که خرج این میلیاردرهای مفسد اقتصادی میشود.مردم پول آجیل نان خوردذن ندارند اما ششتقلال تو این پنج سال اخیر بالغ بر 20 بازیکن داخلی و خارجی گرفته است ودر جام حذفی سپاهان اصفهان را با ناداوری حذف کرد و درلیگ برتر شهر خودرو را با پنالتی برنده شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس