کد خبر 1111686
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۹
تصادف اتوبوس

رئیس پلیس راه اصفهان گفت: در اثر برخورد اتوبوس با یک دستگاه تریلر در محور بروجن به اصفهان ۳ نفر کشته و ۶ نفر مجروح شدند.

به گزارش مشرق، سرهنگ حسین پورقیصری، امروز، پنجشنبه ۶ شهریورماه ۹۹ گفت: صبح امروز یک دستگاه اتوبوس که از بروجن به سمت اصفهان در حرکت بوده با یک دستگاه تریلر ولوو که از سمت اصفهان به سمت بروجن حرکت می‌کرده در محلی به نام گردنه قامیشلو تصادف می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

۱۳ کشته بر اثر خالی کردن ترمز تریلر

رئیس پلیس راه اصفهان گفت: در این حادثه راننده ۲۷ ساله و سرنشین تریلر و یکی از سرنشینان اتوبوس در دم فوت و ۶ نفر از مسافران نیز مجروح شدند، علت حادثه در دست بررسی است.

وی ادامه داد: توصیه‌های پلیس راه استان اصفهان با توجه بر تأکیدات مسؤولان پزشکی و درمانی کشور و استان، مبنی بر کاهش حداکثری سفرها در تعطیلات پیش رو برای جلوگیری از ابتلای هرچه بیشتر هموطنان به بیماری کرونا است.

پورقیصری با تأکید بر این‌که از هم استانی‌ها تقاضا داریم از سفر بپرهیزند، زیرا شلوغی و ازدحام سبب جابجایی ویروس کرونا می‌شود و خطر ابتلا برای خود مسافران را در پی خواهد داشت، عنوان کرد: در صورت ضرورت سفر، شهروندان موازین ایمنی و تمامی توصیه‌های فنی رانندگی به ویژه سرعت مجاز و بستن کمربند ایمنی و عدم استفاده از تلفن همراه حین رانندگی را رعایت کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    0 0
    بیش تر تصادفات ماشین های سنگین فقط بخاطر خستگی راه وبی خوابی ست تانقص فنی حتی ماشین های سبک هم به همین علت است..کارراننده های ماشین های سنگین واقعا سخت است..آدم عادی دو ساعت توماشین باشه خسته میشه وخداخدا میکنه زودتر برسه منزل.. این بنده خدا ها که حواسشون باید کامل به جاده باشه..راننده های عزیز ماشین های سنگین باید دوتا راننده پایه یک باشندومسیر را تقسیم کنند..اگر انسان خسته نباشه کمترخطر اورا تهدید می کنه وزود متوجه میشه وتصمیم می گیره..خیلی ادم ناراحت میشه این طوری عزیزامون تلف میشن..روحشون شاد--

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس