سقط جنین

مقایسه آمار لحظه‌ای از فوت بر اثر کرونا با تعداد سقط جنین نشان می‌دهد که به همان اندازه که نهادهای بین‌المللی به‌دنبال مقابله با کرونا بوده‌اند، به‌دنبال ترویج سقط جنین نیز هستند.

سرویس جهان مشرق - سایت «ورلد میترز» (worldometers) برجسته‌ترین پایگاه اطلاعات لحظه به لحظه (آنلاین) از موضوعات مختلف در حوزه‌های جمعیت جهان، حکومت و اقتصاد، جامعه و رسانه‌ها، محیط زیست، غذا، آب، انرژی و سلامت است.

بررسی تعداد آنلاین فوتی امسال بر اثر کرونا در دنیا در این سایت عدد ۸۰۳ هزار را نشان می‌دهد و در مقابل تعداد آنلاین سقط جنین امسال در دنیا عدد بیش از ۲۷ میلیون را نشان می‌دهد.

آمار آنلاین فوت بر اثر کرونا

آمار آنلاین سقط جنین

موضوع اصلی در مقایسه این دو آمار، سیاست‌های دوگانه نهادهای بین‌المللی از جمله سازمان بهداشتی جهان (WHO) است که نسبت به موضوع سقط جنین در بهترین حالت بی‌تفاوت هستند و در بسیاری از مواقع نیز آن را تشویق و ترویج می‌کنند، اما نسبت به مقابله با بیماری کرونا بسیار فعال هستند.

نکته جالب آنکه صندوق جمعیت سازمان ملل چندی پیش طی اطلاعیه ای عجیب اعلام کرد اگر شرایط قرنطینه برای مقابله با کرونا شش ماه طول بکشد، حدود ۴۷ میلیون زن با درآمد پایین یا متوسط امکان دسترسی به اقلام ضدبارداری را از دست می‌دهند و پیش بینی کرد چنین شرایطی ممکن است به هفت میلیون بارداری ناخواسته در جهان منجر شود.

براساس اطلاعات سازمان جهانی بهداشت WHO ، سالانه حدود ۴۵ میلیون سقط جنین در جهان اتفاق می افتد، و صندوق جمعیت سازمان ملل به عنوان اصلی ترین نهاد اجرای سیاست های کاهش جمعیت با استفاده از روش های مختلف به ویژه سقط جنین، در راستای زمینه چینی برای از بین بردن میلیون‌ها انسان دیگر خیز برداشته است و احتمالا به بهانه مقابله با کرونا سعی دارند آمار سقط جنین(بچه کشی) را به بالای ۵۰ میلیون نفر در سال افزایش دهند.

ایران نیز که به مدد پیروی از این برنامه‌های کاهش جمعیت طی ۳۰ سال گذشته، بالاترین رکورد سرعت کاهش نرخ موالید در دنیا را از آن خود کرده، به گفته مقامات وزارت بهداشت در کشورمان روزانه ۱۰۰۰ جنین در کشور توسط والدین به کمک بعضی افراد و موسسه‌های غیرقانونی کشته می‌شوند.

برخورد متناقض این نهادهای بین‌المللی در نسبت با کرونا و سقط جنین در راستای پیاده سازی سیاست کاهش نرخ رشد جمعیت به ویژه در کشورهای هدف مانند ایران را می‌توان به نوعی "تروریسم جمعیتی" نامگذاری کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس