کد خبر 1111249
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰
احتمال تغییراتی در جام ملت های اروپا به خاطر کرونا

اتحادیه فوتبال اروپا احتمال می دهد تحت تاثیر کرونا شهرهای میزبان جام ملت ها تغییر کنند.

به گزارش مشرق، یورو 2020 قرار بود در تابستان امسال و در شهرهای تعیین شده انجام گیرند اما این رویداد همانند المپیک توکیو و دیگر رویدادهای ورزشی به خاطر شیوع کرونا لغو شدند.

اتحادیه فوتبال اروپا بعد از شیوع کوید 19 تصمیم گرفت این مسابقات را به سال آینده موکول کند اما با توجه به ادامه داربودن کرونا، هم اکنون ابهام زیادی در مورد مسابقات جام ملت ها در سال آینده وجوددارد.

مارتین کالن، مدیر بخش برگزاری جام ها به روزنامه نویه زورخرسایتونگ اظهار داشت: در 12 شهر مسابقات را برگزار خواهیم کرد اما اگر به خاطر کرونا چنین گستردگی وجود نداشته باشد، سناریوهای جایگزین وجود خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

جلسه مهم برای برگزاری یورو ۲۰۲۰

این مقام افزود: اگر مجبور شویم یک یا دو شهر را به خاطر بزرگ بودن گستردگی کرونا از دست دهیم، آنوقت مسابقات را در شهرهای محدودتری برگزار می کنیم.

این مقام سوئیسی ادامه داد: شهرهای میزبان عمدتا مناطقی پرخطر از نظر کرونا هستند. به عنوان مثال در شهری مثل لندن، اگر به هنگام شروع برگزاری مسابقات، گستردگی کرونا وجود داشته باشد، به هر قیمتی برگزاری مسابقات را به آن نخواهیم داد.

طبق برنامه کنونی قرار است مسابقات یورو در تاریخ 11 ژوئن تا 11 ژوییه سال 2021)22 خرداد تا 22 تیر 1400) در 12 شهر اروپایی انجام شوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس