ایران ترکیه روسیه

نمایندگان ایران، روسیه و ترکیه در بیانیه مشترک خود پس از پایان نشست ژنو، حملات رژیم صهیونیستی به سوریه و همچنین قرارداد نفتی یک شرکت آمریکایی با کردهای سوریه را محکوم کردند.

به گزارش مشرق، نمایندگان ایران، روسیه و ترکیه، امروز (سه شنبه) پس از پایان نشست خود در ژنو که برای بررسی بحران سوریه تشکیل شده بود، بیانیه مشترکی را صادر کردند.

بیشتر بخوانید:

کابوس پاسخ حزب‌الله و شلیک مداوم ارتش اسراییل به دشمن فرضی/ وقتی صهیونیست‌ها خودکشی را به ادامه «Fog of war» ترجیح می‌دهند+عکس

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، در این بیانیه آمده است که سه کشور مخالفت خود را با مصادره غیر قانونی درآمدهای نفتی سوریه که متعلق به مردم این کشور است، اعلام داشته و قرارداد نفتی «غیر قانونی» میان یک شرکت آمریکایی با «تشکیلات غیر قانونی» را محکوم می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

دلایل واکنش تند ترکیه به توافق امارات – رژیم صهیونیستی چیست؟

این بیانیه افزود: «طرف‌های شرکت کننده در این نشست، حملات ادامه‌دار اسرائیل علیه سوریه را که نقض مبانی قانونی بین‌المللی است، محکوم می‌کنند و آن را علیه حاکمیت سوریه و همسایگانش و تهدیدی برای ثبات و امنیت منطقه می‌دانند.»

این نشست در حاشیه سومین دور گفت‌وگوهای سه جانبه دولت، معارضان و جامعه مدنی سوریه بر سر تدوین قانون اساسی جدید، در ژنو تشکیل شده بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    0 0
    بیانیه دادن در محکومیت حملات اسرائیل به سوریه ! پاره نشید ی وقت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس