کد خبر 1110883
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶
رضا اردکانیان وزیر نیرو

وزیر نیرو در رابطه با حواشی روش انتقال آب سد طالقان به تهران گفت: اما و اگر ها و حرف و حدیث های این طرح، برای همکاران رسانه ای، اشتغال ایجاد کرده است!

به گزارش مشرق، انتقال آب سد امیرکبیر کرج به تهران از همان ابتدا با حواشی زیادی همراه بود.

علاوه بر اینکه استان البرز در تامین آب شرب مورد نیاز مردم مشکل دارد، شیوه انتقال آب به وسبله احداث تونل های بزرگ بتنی از طرف کارشناسان امر و فعالین محیط زیست مورد سوال واقع شد و بسیاری از کارشناسان از جمله اعضای هیات علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه تهران، اداره کل محیط زیست و  اداره کل منابع طبیعی استان البرز معتقدند انتقال آب به این شیوه موجب خشک شدن رودخانه کرج و نابودی جاده چالوس می‌شود.

ببینید:

عکس/ دریای زباله پشت سدهای تهران

شواهد نشان می‌دهد لابی بزرگی از تونل سازان پشت این ماجرا وجود دارد که در گزارش هایی به این موضوع پرداخته شده است.

بیشتر بخوانید:

جزئیات رایگان شدن برق ۳۰ میلیون نفر

پیش تر مهدی عسگری نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی نسبت به هرگونه انتقال آب به شیوه ای که موجب آسیب دیدن رودخانه کرج شود هشدار داده بود.

در نشست خبری وزیر نیرو که به مناسبت افتتاح طرح‌های آبرسانی استان البرز برگزار شد در رابطه با انتقادات کارشناسان از این شیوه انتقال آب و نگرانی های مردم استان و فعالان محیط زیست پرسید که اردکانیان وزیر نیرو در پاسخی عجیب گفت: «اما و اگرها و حرف و حدیث های این طرح، برای همکاران رسانه ای اشتغال ایجاد کرده، البته مطالبی که در این زمینه منتشر شد خیلی جاها به ما کمک می‌کند که اقدامات خود را تصحیح کنیم و تصمیمات صحیح تری بگیریم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس