کد خبر 1110849
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲

بهبودبخشیدن به وضعیت اقتصادی آرزوی هر کسی است. اگر وضعتان خوب نیست، قطعا دوست دارید که راه نجاتی برای خود پیدا کنید و دستی به سر و روی حساب بانکی‌تان بکشید. اگر هم وضعتان خوب است، حتما دلتان می‌خواهد که وضعیت را حفظ و آن را بهتر و بهتر از قبل کنید. این انگیزه و نیروی مثبتی است که فعالیت‌های اقتصادی برایتان به همراه می‌آورند. اما چطور و چگونه می‌توان وارد دنیای اقتصاد و سرمایه‌گذاری شد؟ چطور اگر در این مسیر هستید، احتمال رشد روزافزون برایتان مقدور می‌شود؟ با آگاهی. آگاهی همان چراغ روشنی است که روی مسیرهای تیره‌وتار روشنایی می‌اندازد و زندگی‌تان را از این رو به آن رو می‌کند. اگر آموزش و آگاهی را به مسیرتان وارد نکنید، چگونه می‌خواهید از میان گزینه‌های مختلف فعالیت اقتصادی مانند فعالیت در بازارهای ارز دیجیتال و بیت کوین یا سهام و... سر دربیاورید. ندانستن، سردرگمی به بار خواهد آورد. پس باید بهترین منابع آموزشی و یادگیری را شناسایی کنید و قدم‌به‌قدم از تجربه آزموده‌شده نخبگان کمک بگیرید تا شما هم به موفقیت مالی و اقتصادی برسید. اما چطور و چگونه؟ دوره آموزش بورس؟ سرمایه‌گذاری در زمینه ملک و مسکن؟ خرید طلا و سکه؟

کدام انتخاب در دنیای سرمایه‌گذاری و اقتصاد جوابگوست؟

دنیای اقتصاد پیچیده است و گمراه‌کننده؛ اما نه برای همه. سرمایه‌گذاری و فعالیت در این حوزه تنها در زمانی سخت و گیج‌کننده خواهد شد که دقیقا ندانید عناوین و موضوعات هر بخش از این دنیا چه معنایی دارند و کاربردشان چیست. یکی از زمینه‌های پرسود و بازده اقتصاد، بازار بورس است. این‌روزها شهرت و محبوبیت بازار بورس زیاد شده و بیش از هر زمان دیگری واژه‌هایی مانند سهام یا صندوق سرمایه گذاری و اصطلاحات مرتبط با بورس مثل عرضه اولیه به گوش عوام و خواص می‌رسد. این خبری خوشایند است؟ هم بله و هم نه. برای اینکه بگوییم که رواج بورس خبری خوش است یا خیر، نیاز به شرحی بر فعالیت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های بورسی وجود دارد. واقعیت این است که بورس همیشه و حتی قبل از تبلیغات رنگارنگ این روزها برای فعالیت در آن، بازاری استاندارد و مطلوب برای سرمایه‌گذاری بوده است. این بازار با نظارت‌های قانونی و قابلیت‌های پیگیری روند رشد و نزول سرمایه‌های مردم و امکان شروع با کمترین میزان سرمایه در آن همیشه بستری مناسب برای رشد اقتصادی بوده و هست. اما به یک شرط؛ به این شرط که با پیچ‌وخم‌های جاده‌های آن آشنا بشید. فرقی نمی‌کند که فعالیت در بازار بورس را در بوق و کرنا کرده‌اند یا نه؛ در هر حال، شما باید شنونده‌ای عاقل باشید که می‌داند چه چیزی برایش مفید است و چه چیزی نه. بازار بورس می‌تواند بهترین گزینه برای فعالیت‌های اقتصادی باشد به شرط اینکه ورود به آن در گذر از کلاس آموزش بورس و آشنایی با مفاهیم مختلف آن همراه باشد. در غیر این صورت، سرمایه‌گذاری در بورس، لوبیای سحرآمیزی نیست که شما را بعد از مدتی کوتاه با درختی غول‌آسا و امکاناتی شگفت‌انگیز روبه‌رو کند. بورس برای کسانی سودآور خواهد بود که یادگیری درست را انتخاب کنند، دوره بورس را خودشان بگذرانند و از روش‌های مختلف به آگاهی لازم برای سرمایه‌گذاری دست پیدا کنند. در این صورت، بازار مذکور نه تنها در حال حاضر بلکه در تمام ادوار و دوران‌ها می‌تواند بهترین راه برای دوچندان‌کردن سرمایه‌های شما باشد.

یادگیری بورس راه موفقیت در سرمایه‌گذاری است؟

ورود به بورس به تنهایی ضامن هیچ موفقیت و رشد اقتصادی نیست. اما اگر چاشنی حضورتان در این بازار با یادگیری و شناخت باشد، قطعا و حتما وضعیت اقتصادی‌تان را تکانی بزرگ خواهید داد. برای فعالیت در بورس نمی‌توانید به آقای ایکس و خانم ایگرگ تکیه کنید. این شما هستید که باید از طریق انواع محتوای آموزشی مانند پکیج آموزش بورس یا شرکت در کلاس بورس و...، خود را آماده تصمیم‌گیری‌های مالی برای زندگی‌تان کنید. هیچ دوست و آشنایی نمی‌تواند شما را به‌طور صددرصد حمایت و پشتیبانی کند. بحث، بحثِ اعتماد نیست. ماجرا از این قرار است که حتی نزدیک‌ترین و معتمدترین افراد هم به جای شما زندگی نمی‌کنند و نمی‌توانند درست‌ترین تصمیم‌ها را برای وضعیت مالی‌تان بگیرند. اما اگر خودتان پا به میدان بگذارید و با شرکت در کلاس آموزشی بورس و شناخت این بازار معلومات خود را زیاد کنید، در پیچ‌وخم‌های سرمایه‌گذاری دست به انتخاب‌هایی ممتاز و مطلوب برای خود خواهید زد. حتی اگر توان کنترل مستقیم معاملات را به دلایل مختلف ندارید و می‌خواهید سکان را به دست فردی دیگر در بازار بورس بسپارید تا برایتان معاملات را پیش ببرد، باز هم باید چشم‌انداز و دیدی نسبت به وقایع و رویدادها داشته باشید. در این صورت است که فعالیت تجاری و اقتصادی‌تان معنا پیدا می‌کند. پس بورس همان راهی است که موفقیت مالی و اقتصادی را به ارمغان می‌آورد اما فقط و فقط در سایه آگاهی و یادگیریِ شما.

برای یادگیری بورس به کجا مراجعه کنید؟

برای یادگیری بورس و شرکت در دوره‌های مناسب باید کار را به کاردان بسپارید. کاردان کیست؟‌ مجموعه‌ای که سال‌ها تلاش کرده و دانش‌آموختگانی خبره دارد که هر یک بعدها به آموزگارانی کاربلد در حوزه فعالیت‌شان بدل شده‌اند. خانه سرمایه یکی از همین مجموعه‌هاست. سابقه سال‌ها فعالیت در حیطه آموزش از تیم خانه سرمایه، تیمی قابل‌اعتماد ساخته که با دوره‌های مختلف آموزشی خود زندگی اقتصادی تعداد کثیری از افراد را تغییر داده است. این مجموعه در حوزه آموزش بورس هم از پیشتازان است و با برگزاری دوره‌های نوین (غیرحضوری) و عادی (حضوری)، افراد را با سطوح مختلف آگاهی از بورس و اقتصاد به اشخاصی خبره برای فعالیت‌های بهره‌ور در بورس و زمینه‌های دیگر بدل می‌کند. شرکت در دوره‌های حضوری یا عادی این مجموعه در طی سال‌ها، دانش‌آموختگانی زبده به همراه داشته است. در سال‌های اخیر، گسترش امکان برگزاری دوره‌های غیرحضوری هم باعث شده تا داوطلبان شرکت در دوره‌های خانه سرمایه که به دلایل مختلفی مانند مشغله‌های زیاد، عدم حضور در تهران یا هر دلیل دیگری شرایط شرکت در دوره‌های حضوری را نداشته‌اند، به‌سادگی امکان استفاده از محتوای آموزشی این موسسه را پیدا کنند. دوره‌های غیرحضوری خانه سرمایه که تحت عنوان «دوره نوین» ارائه می‌شود، امکانات دوره‌های غیرحضوری را در قالبی ساده و آسان در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. شرکت‌کنندگان در دوره نوین می‌توانند پکیج آموزش بورس را که ارزشی بالغ بر ۴ میلیون تومان دارد، به رایگان دریافت کنند. خانه سرمایه بر این باور است که رشد و موفقیت هر مجموعه‌ای در گروی ایجاد رضایت برای تمام کسانی است که با آن در تعاملند. از این رو، تلاش می‌کند تا از سمت خودش، بهترین‌ها را در اختیار مخاطبان و دانشجویانش به عنوان بخش مهمی از ذی‌نفعان این مجموعه قرار بدهد. دوره‌های ۶ماهه خانه سرمایه با پشتیبانی کامل کارشناسان همراه است و ۱۴۰ ساعت آموزش بورس با ارائه محتوایی در حوزه تحلیل تکنیکال، تحلیل بنیادی، روانشناسی بازار سرمایه و شرحی بر ارزهای دیجیتالی به مخاطبان ارائه می‌شود.

در آخر

یادتان باشد که بازار بورس جای خوبی برای فعالیت است اما فقط و فقط برای کسانی که آموزش‌های درست و کافی دیده‌اند و قدرت تحلیل و تصمیم‌گیری برای اقدامات معقول و مناسب را در خود پرورش داده‌اند. یادتان باشد که در میان گزینه‌های مختلف آموزش بورس، خود را گیج و سردرگم نکنید و به موسساتی رجوع نمایید که سابقه، اعتبار و نتایج قابل‌استناد دارند. خانه سرمایه و انبوه فارغ‌التحصیلان هر دوره آن، مسیری پیش رویتان قرار می‌دهد که رونق و رشد اقتصادی به جیب‌هایتان را ممکن و شدنی می‌کند. پس روی اساتید متبحر و روش‌های آموزشی استاندارد این تیم حساب کنید.


*این محتوا تبلیغاتی است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس