علی اکبر صالحی نمایه

رئیس سازمان انرژی اتمی درباره جزئیات دیدار او با مدیرکل آژانس انرژی اتمی، گفت: صحبت‌های امروز سازنده بود و قرار شد آژانس حرفه‌ای و مستقل کار کند.

به گزارش مشرق، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی امروز در نشست خبری بعد از دیدار با «رافائل گروسی» مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی با اشاره به مذاکرات انجام شده، گفت: این اولین سفر «گروسی» به عنوان مدیر کل آژانس به ایران است و قبلاً به عنوان دستیار مدیر کل بارها به ایران آمده بودند.

وی خاطرنشان کرد: فصل نوینی با این سفر آغاز شده است و همکاری‌های ما بیش از پیش خواهد شد.

وی با بیان اینکه امیدواریم همکاری‌ها مورد رضایت دو طرف باشد و هر دو طرف به وظایف خود بر اساس مقررات عمل کنند، گفت:  صحبت امروز ما سازنده بود و قرار شد آژانس حرفه‌ای و مستقل کار خود را پیش ببرد و ما هم در چارچوب وظایف عمل کنیم.

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه پیش از این رایزنی هایی انجام شده بود و امروز روی آنها صحبت کردیم،افزود: قرار است یک بیانیه صادر شود و طرف ها در تیم های کارشناسی روی آن کار می کنند و در وقت مقتضی اعلام می شود.

وی با تاکید براینکه ما رو به جلو حرکت می کنیم و به آینده امیدوارم، اظهار داشت: قطعا مسائلی که پیش روست به نحو مقتضی حل می شود. البته دشمنان ساکت نمی نشینند اما در عین حال باید با تدبیر حرکت و اقدامات را خنثی کنیم که تا کنون هم مدیریت کرده ایم.

صالحی با بیان اینکه ایران در این چند سال که پرونده تصنعی برای آن در آژانس ایجاد شده زیر بار خواسته ای خارج از چارچوب های قانونی نرفته و نمی رود، گفت: ما بر اساس حاکمیت و منافع ملی حرکت می کنیم و در حال حاضر در چارچوب مقررات  و تکالیف مذاکره و عمل می کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    5 0
    پس قبول داری که قبلا مستقل کار نمیکرد
    • علی صفاریی IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
      1 0
      متاسفانه هر بار که اژانس به نفع و در راستای منافع امریکا گزارش بدهد مورد تایید شیطان بزرگ است ولی اگر بنا بر واقعیت گزارش داده شود مورد انتقاد و غضب واقع میشوند
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    5 0
    عه پس قرار شد مستقل کار کند قول بهتون دادن!؟ چه بچه های خوبین!!! اسکول......
    • IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
      0 0
      14:10 احسنت، دقيقأ میخواستم همینو بنویسم! یعنی اینا اینقدر خنگن؟ ؟!!
  • خوش باور IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    4 0
    آنها قول دادند، شما هم باور کنید و متواضعانه اطلاعات بدهید و بعد به کشور خسارت وارد شود. قبلا هم قول داده بودند که اسامی دانشمندان هسته ای ما سری بماند اما بعد این دانشمندان ترور شدند. ظاهرا مجبوریم چند بار از یک سوراخ گزیده شویم!!!
  • SE ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    3 0
    از این قرارهای درپیت خیلی شنیدیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس