کد خبر 1110741
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
عالمی: شرایط استقلال از پرسپولیس بهتر است/ کاش هواداران در داربی بودند

بازیکن‌ پیشین تیم فوتبال استقلال می‌گوید در آستانه داربی جام حذفی شرایط آبی‌پوشان پایتخت از پرسپولیس بهتر است.

به گزارش مشرق، ایمان عالمی، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال درباره داربی پایتخت و تقابل آبی‌پوشان مقابل پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی گفت: در فصلی که در رقابت‌های لیگ برتر گذشت، پرسپولیس موفق شد قهرمان لیگ شود و استقلال به مقام نایب قهرمانی برسد و به نظر می‌رسد شرایط این دو تیم به نسبت تیم‌های دیگر بهتر باشد و این مساله باعث می‌شود که ما داربی خوبی را شاهد باشیم.

او ادامه داد: به نظر من استقلال شرایط بهتری نسبت به پرسپولیس دارد. تیم بعد از رفتن استراماچونی با تفکرات مجیدی هماهنگ شده است و تمام انگیزه خود را برای قهرمانی در جام حذفی گذاشته است. امکان دارد که نبود بازیکنانی مثل کریمی و چشمی کار را مقداری دشوار کند اما استقلال در داربی می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. پرسپولیس هم در مقابل می‌خواهد از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کند و باید دید تقابل این دو تیم به کجا می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

رد پای عضو هیئت رئیسه در حواشی داور دربی

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال درباره تقابل مجیدی و گل‌محمدی در این دیدار گفت: یحیی با تجربه‌تر از فرهاد است اما سبک و تفکرات این دو مربی با هم کاملا متفاوت است و این مساله به جذابیت‌های داربی می‌افزاید.

او خاطرنشان کرد: واقعا حیف است که داربی تماشاگر ندارد. اگر هواداران در استادیوم بودند، هیجان و تحرک بازیکنان بیشتر می‌شد و استرس بازی افزایش پیدا می‌کرد. در حال حاضر با توجه به نبود تماشاگران معلوم نیست چه اتفاقی می‌افتد و امیدوارم شر این ویروس منحوس از کشور ما کنده شود تا دوباره شاهد تماشاگران در استادیوم باشیم.

عالمی در پایان گفت: امیدوارم یک بازی خیلی خوب از دو تیم شاهد باشیم. من امید دارم که استقلال می‌تواند به قهرمانی جام حذفی برسد و با عملکرد موفقی که مقابل پرسپولیس خواهد داشت، می‌تواند پیروزی را از آن خود کند و در پایان قهرمان جام حذفی شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جواد IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    4 1
    همسایه ما هم یه بار رفته تو کیسه تست داده بیاید باهاش مصاحبه کنید...اینو عمرا اگه متعصب ترین طرفدار اصتقلال(عمدا اینطوری نوشتم.) هم بشناسه
  • Moein IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    0 0
    پرسپولیس بهتره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس