کد خبر 1110691
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
وزیر بهداشت سعید نمکی

وزیر بهداشت با بیان اینکه در سال جاری 10 هزار و 600 تخت بیمارستانی و 2 هزار تخت آی سی یو به بهره برداری می‌رسد است،گفت: هفته آینده سلامت دیجیتال و الکترونیکی را برای اولین بار در ایران رقم می‌زنیم.

به گزارش مشرق، سعید نمکی، وزیر بهداشت در مراسم بهره برداری از 164 پروژه بهداشتی، درمانی و آموزشی در کشور، اظهار داشت:ما ملت اما حسینیم؛ یعنی اینکه درسی که شهادت بزرگترین افتخار ماست و در عین اینکه شهید می شویم تاریخ را هم می سازیم.

وی با اشاره به اقدامات دولت در حوزه بهداشت و درمان، بیان داشت: تاریخ این مملکت این بزرگواری کادر درمانی و بهداشتی در دوران کرونا را ثبت خواهد کرد. امسال با لطف خداوند و همت والای شما همکاران شاهد پربارترین و پرثمرترین سال بعد از انقلاب در توسعه زیر ساخت‌های سلامت هستیم.

بیشتر بخوانید:

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: در سال جاری 10 هزار و 600 تخت بیمارستانی و 2 هزار تخت آی سی یو به بهره برداری می‌رسد که این موضوع بعد از انقلاب بی سابقه است. 

نمکی اضافه کرد:هفته آینده در حوزه سلامت، سلامت دیجیتال و الکترونیکی را در کشور برای اولین بار رقم می‌زنیم.ممکن است در استان تهران 2 تا 3 هزار تخت بیمارستانی اضافه کنیم که البته این تخت‌ها در مناطق حاشیه تهران و شهرهای شهریار، ملارد ، بهارستان، شهر قدس و اسلامشهر به بهره برداری می‌رسد و اولویت ما توسعه در مراکز کم برخوردار تر است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس