روحانی نمایه

رئیس جمهور گفت: در آمارهای امروز تببین شد ما در چهار ماهه امسال نسبت به چهار ماهه پارسال دارای رشد هستیم.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در آئین بهره برداری از طرح های ملی وزارت صمت گفت: بسیاری خوشحالیم در هفته دولت موفق شدیم پروژه‌هایی را در توسعه معادن و طلا هم برای استخراج و اکتشاف افتتاح کنیم، مساله طلا اهمیت ویژه برای ما دارد.

رئیس جمهور بیان داشت: طلا یک اهمیت ویژه ای برای ما دارد همانطور که امروز معادن و پتروشیمی توانسه جایگزین فروش نفت شود گسترش طلا می تواند جایگزین ارز شود. تولید طلا به ۱۴ برابر رسیده است. طلا می تواند پشتوانه پول ما باشد و دولت آماده تلاش بیشتر در این زمینه است.

وی با تاکید بر اینکه دولت حاضر است در زمینه طلا سرمایه گذاری عظیمی کند، گفت: در آمارهای امروز تببین شد ما در چهار ماهه امسال نسبت به چهار ماهه پارسال دارای رشد هستیم. 

رئیس جمهور همچنین با بیان اینکه سه رهبر دنیا گفتند به من که مقابله با کرونا در ایران برای ما الگو شد، افزود: ما از آغاز دولت دوازدهم دنبال نوسازی ناوگان حمل و نقل هستیم و برنامه ریزی لازم انجام شد که با بدعهدی ترامپ ما دچار مشکل شدیم، ولی نوسازی باید به شکل دیگری انجام شود.

روحانی همچنین گفت: رانندگان در ایام کرونا حمل و نقل را حتی برای یک ساعت تعطیل نکرده و با رعایت پروتکل ها، میلیون ها تن کالاها را از بنادر به انبارها منتقل کردند. آنها کار عظیمی انجام دادند. در بنادر همیشه سه چهار میلیون تن کالای اساسی وجود دارد.

رئیس جمهور تصریح کرد: مقام معظم رهبری به مناسبت هفته دولت بیاناتی که داشتند روی مساله خام فروشی تاکید فرمودند و من به وزارت صمت میگویم که با توجه به اینکه رهبری از زعفران و سنگ‌های نام بردند در این زمینه اقداماتی انجام دهند. دولت هم آماده است در زمینه بسته بندی کار ویژه ای انجام دهد. بخش خصوصی در این زمینه باید سرمایه گذاری کند و دولت هم آماده کمک است.

وی با بیان اینکه دشمنان در ماجرای کرونا یک توطئه‌ای داشتند که ما همه کارهای اقتصادی را تعطیل کنیم، گفت: وقتی در اواخر فروردین اعلام کردیم کسب و کارها باید باز باشد و نباید واحدهای تولید تعطیل شوند خیلی عصبانی شدند و در رسانه‌هایشان می‌گفتند دولت چرا برای جان مردم اهمیتی قائل نیست. آنها می‌خواستند کشور را به بحران ببرند.

رئیس جمهور بیان داشت: رانندگان در ایام کرونا حمل و نقل را حتی برای یک ساعت تعطیل نکرده و با رعایت پروتکل ها، میلیون ها تن کالاها را از بنادر به انبارها منتقل کردند. آنها کار عظیمی انجام دادند. در بنادر همیشه سه چهار میلیون تن کالای اساسی وجود دارد.

روحانی اظهار داشت: در یک روز با افتتاح کارخانه آهن اسفنجی، یک میلیون تن محصول افزایش یافت. خوشحالیم پتروشیمی و فولاد در سال های سخت فشار دشمن ، بخش بزرگی از مشکلات ما را جبران و ارز مورد نیاز کشور را تامین کرد. از مدیران،مهندسان و کارگران در بخش صنایع و معادن تشکر می کنم و امیدوارم بتوانیم راه استقلال خود را در سایه فرهنگ عاشورا و ابی عبدالله ادامه دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • محسن IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    0 0
    خیلی ممنون که مراعات مسایل بهداشتی را میکنید. اجرتون با ابا عبدالله
  • صابر انصاری IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    1 0
    اینقدر شوخی نکن.دیگه خنده هم قدیمی شد
  • IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    1 0
    اینو باش ۷ ساله مملکت رو غارت کردن صبح جمعه بیدار شده البته خود همین اصلاحاتی ها غارتگران اصلی هستند اسم اصلاح طلبان من بعد هست غارتگران
  • DE ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    1 0
    جلوگیری از خام فروشی زعفران //صادرات زعفران ممنوع حتی به زعفرانیه . صادر کنندگان زعفران فقط میتوانند پلو زرشک با زعفران مرغ سوراخی با زعفران ...پلو باقالی با زعفران حتی زعفران پخته ! صادر کنند ولی خام نه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس