برایان هوک نمایه

نماینده مستعفی دولت آمریکا در امور ایران اعلام کرد دولت چین با حمایت نکردن از قطعنامه آمریکا برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی شورای امنیت علیه ایران، به امنیت رژیم صهیونیستی آسیب زده است.

به گزارش مشرق، «برایان هوک» نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران که چندی پیش از سمت خود استعفا کرد و اکنون به‌صورت موقت عهده‌دار این سمت است، روز دوشنبه در یک نشست خبری در سرزمین‌های اشغالی اعلام کرد که چین با رأی ندادن به نفع قطعنامه پیشنهادی آمریکا به شورای امنیت سازمان ملل متحد برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران، به امنیت رژیم صهیونیستی آسیب وارد کرده است.

برایان هوک که به همراه تنی چند از مقامات بلندپایه آمریکایی از جمله مایک پامپئو وزیر امور خارجه این کشور به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده است، در خصوص مخالفت چین با قطعنامه آمریکا علیه ایران در شورای امنیت اظهار داشت: «چین به امنیت اسرائیل آسیب می‌زند. این کشور از رأی دادن به نفع تمدید تحریم تسلیحاتی ایران امتناع کرد و می‌خواهد از لحاظ اقتصادی هم به ایران کمک کند. بنابراین آمریکا در مقایسه با چین متحد بسیار بهتری [برای اسرائیل] است. چین با توجه به سیاست‌هایش در قبال ایران نشان داده است که نمی‌تواند متحد قابل‌اعتمادی [برای اسرائیل] باشد.»

وی در ارتباط با سرمایه‌گذاری شرکت‌های چینی در سرزمین‌های اشغالی نیز گفت: «دولت آمریکا معتقد است که اسرائیل باید سازوکار بررسی سرمایه‌گذاری‌های خارجی را تقویت کند. ما به مقامات اسرائیل توصیه می‌کنیم که به یاد داشته باشند که این اطلاعات [که شرکت‌های چینی در اسرائیل کسب می‌کنند] همه به دست دولت چین خواهد رسید.»

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    0 1
    این مردک پست فطرت و...... از صهیونیست ها ، جنایتکارتر است
  • فرزند ایران IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    1 1
    چشمت کور
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    2 1
    اسرائیل جنین پیر شکم اینها است - بدبختها برای 4 روز دنیا همه چیزشان را گذاشته اند زیر پا برای عده ای غاصب آدمکش صهیونی - حیف از انسانیت شماها نیست که درون جامعه چند صدملیونی آمریکا شماها اندک نون خورهای لابی صهیونیستی در لجنزار و تعفن مولود نامشروع ضد بشر! شما خودتان را بفنا داده اید!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس